annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv blijft rebooten

18 ANTWOORDEN 18
Birger
New Voice
Bericht 1 van 19
4.578 Weergaven
Bericht 1 van 19
4.578 Weergaven

Tv blijft rebooten

Medion MD31095 123,2cm

Tv is uit zich zelf in een zich herhalende reboot loop gekomen.

Na het loskoppelen van alle media bronnen en opnieuw inschakelen van de netschakelaar verschijnt het blauwe Medion opstart scherm en knippert de blauwe bedrijfsindicatie LED. Na 20s dit scherm te tonen, schakelt het toestel vanzelf uit en herbegint deze boot cyclus. Hoe kan ik aan de factory reset functie geraken?

18 ANTWOORDEN 18
MeDjoelie
New Voice
Bericht 11 van 19
1.512 Weergaven
Bericht 11 van 19
1.512 Weergaven

@Daniel zou je mij ook de link kunnen bezorgen, we zitten met hetzelfde probleem. 

Tv blijft steeds opnieuw opstarten, nog voor we naar instellingen ofzo kunnen gaan. 

 

Alvast erg bedankt! 

 

Mvg, julie 

 

 

Fishtown
Superuser
Bericht 12 van 19
1.508 Weergaven
Bericht 12 van 19
1.508 Weergaven

Hallo @MeDjoelie  en welkom
Vermeld uw MD- en MSN-nummer van het apparaat.
Heeft u al geprobeerd een update te installeren en trad het probleem op?

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
MeDjoelie
New Voice
Bericht 13 van 19
1.503 Weergaven
Bericht 13 van 19
1.503 Weergaven

MD32065 BE 65" LCD-TV
MSN 30030017

PLU 728

 

Ik weet niet welke update of hoe we deze moeten installeren gezien we niet op het menuscherm van de televisie geraken omdat die te snel weer herstart. 

 

Dankje @Fishtown 

Fishtown
Superuser
Bericht 14 van 19
1.489 Weergaven
Bericht 14 van 19
1.489 Weergaven

Hallo @MeDjoelie ,
Als u deze update niet kunt installeren:
https://community.medion.com/t5/kb/nl/ta-p/124715
Dan is alleen een moderator als @Daniel de laatste kans om je te helpen.


Hallo Daniel, je zou zo vriendelijk zijn. (kan het niet vinden, staat nog niet in de lijst)

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
MeDjoelie
New Voice
Bericht 15 van 19
1.484 Weergaven
Bericht 15 van 19
1.484 Weergaven

@Fishtown Dank alvast voor je snelle reacties en hulp!! 

 

Daniel
Moderator
Bericht 16 van 19
1.475 Weergaven
Bericht 16 van 19
1.475 Weergaven

Hallo @MeDjoelie 

Ik stuur je een privébericht met een link naar de originele software. Als je de software installeert, kan de tv opnieuw worden geactiveerd.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
MeDjoelie
New Voice
Bericht 17 van 19
1.470 Weergaven
Bericht 17 van 19
1.470 Weergaven

Super!! Alvast bedankt @Daniel !

Mamarleentje
Beginner
Bericht 18 van 19
552 Weergaven
Bericht 18 van 19
552 Weergaven

Dag Daniel, zou ik ook de mail met de link kunnen krijgen ? Onze tv zit ook in die loop en ik kan daarom ook niet naar instellingen en zo.

Bedankt! Marleen

Daniel
Moderator
Bericht 19 van 19
542 Weergaven
Bericht 19 van 19
542 Weergaven

Hallo
Graag, maar welk model heb je precies? Welk MD- of MSN-nummer heeft jouw tv?


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
18 ANTWOORDEN 18