annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv blijft rebooten

16 ANTWOORDEN 16
Birger
New Voice
Bericht 1 van 17
2.931 Weergaven
Bericht 1 van 17
2.931 Weergaven

Tv blijft rebooten

Medion MD31095 123,2cm

Tv is uit zich zelf in een zich herhalende reboot loop gekomen.

Na het loskoppelen van alle media bronnen en opnieuw inschakelen van de netschakelaar verschijnt het blauwe Medion opstart scherm en knippert de blauwe bedrijfsindicatie LED. Na 20s dit scherm te tonen, schakelt het toestel vanzelf uit en herbegint deze boot cyclus. Hoe kan ik aan de factory reset functie geraken?

16 ANTWOORDEN 16
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 17
2.238 Weergaven
Bericht 2 van 17
2.238 Weergaven

Hallo @Birger en welkom
foutstroom ontlading correct uitgevoerd?

https://community.medion.com/t5/kb/en/ta-p/92923

https://community.medion.com/t5/FAQs/Wat-kan-ik-doen-als-mijn-apparaat-stopt-met-reageren-of/ta-p/96...

 

als dat niet werkt, probeer dan de update van de medion-site:

https://www.medion.com/de/service/product-detail/30020743

Als dat ook niet werkt, neem dan contact op, misschien is er basissoftware
(te krijgen van een moderator als ze bestaan)
heb je nog garantie?
Vaarwel Fishtown

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Birger
New Voice
Bericht 3 van 17
2.228 Weergaven
Bericht 3 van 17
2.228 Weergaven

Goede avond @Fishtown 

 

alvast hartelijk dank voor de tips. Helaas kan ik het probleem er niet mee verhelpen. Ik heb een USB stick met de update (als .bin file) ingeplugd in de tv maar ik geraak niet uit het blauwe opstart scherm. Ik kan de data dus niet installeren. Is er een mogelijkheid om deze boot cyclus te onderbreken?

 

Hoe kan ik in contact komen met een moderator?

Birger

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 17
2.224 Weergaven
Bericht 4 van 17
2.224 Weergaven

Hallo @Birger 

jammer dat het niet lukte. Laatste kans zonder een nieuw bord te kopen, je roept om hulp: heeeeeelp, hallo @Daniel  (moderator), heb je nog de originele software voor dit apparaat? Bedankt.

 

(Door zijn naam @....... te noemen is hij nu op de hoogte. Je krijgt zeker feedback.

Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Daniel
Moderator
Bericht 5 van 17
2.212 Weergaven
Bericht 5 van 17
2.212 Weergaven

Hallo @Birger 

 

Ik stuur je meteen een privébericht.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Birger
New Voice
Bericht 6 van 17
2.209 Weergaven
Bericht 6 van 17
2.209 Weergaven

@Daniel 

@Fishtown 

Hartelijk dank voor de snelle reacties en de hulp. Het probleem is verholpen

alarmer66
Newcomer
Bericht 7 van 17
1.565 Weergaven
Bericht 7 van 17
1.565 Weergaven

Beste, ik heb hetzelfde probleem met het toestel MD 30903                                                                                                                                                                                                    Hoe kan ik dit verhelpen?

 

Mvg

Sam

Daniel
Moderator
Bericht 8 van 17
1.372 Weergaven
Bericht 8 van 17
1.372 Weergaven

Dagiic @alarmer66 

 

Ik ga je een privébericht sturen met wat software die het probleem zou moeten oplossen.


VG,
Daniel

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
wimvz
Newcomer
Bericht 9 van 17
1.296 Weergaven
Bericht 9 van 17
1.296 Weergaven

beste, sinds daarnet viel mijn tv uit, nadien bleef het lampje knipperen.

hij valt uit, start na enkele tellen weer op, dan krijg ik verschillende kleuren, dan even tv beeld en dan valt hij weer weg en hij blijft dit herhalen.

ik heb alle stappen al gedaan. enkel firmware ofzo nog niet daar ik deze niet vind.

kan u aub helpen?

mvg wim

Teske
Mentor
Bericht 10 van 17
1.281 Weergaven
Bericht 10 van 17
1.281 Weergaven

Goedemorgen @wimvz

 

Wat vervelend dat je problemen hebt met je TV. Zou je de volgende stappen voor ons kunnen doorlopen? 

 

Verwijder alle aangesloten apparaten (decoder, soundbar, DVD speler) en verwijder hierna de stekker voor minimaal 1 uur uit het stopcontact. Sluit na minimaal 1 uur de TV weer aan op het stroomnet en open hierna het menu op de TV. Is de klacht op dat moment nog aanwezig, dan raden wij je aan de TV terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

 

Je kunt de TV terugzetten naar de fabrieksinstellingen met de volgende instructies:

- Druk op de menutoets van de afstandsbediening
- Ga naar de instellingen
- Kies hier voor "Installatie"
- Kies voor "Eerste installatie"

 

De tv zal hierna herstarten. Hierna test je de TV uit met enkel een app bijvoorbeeld Netflix of Youtube of in het menu van de TV.

 

Is het probleem hierna niet meer aanwezig, raden wij je aan om de TV weer in te stellen en de eerdere aangesloten apparatuur één voor één weer aan te sluiten. Op deze wijze kan nagegaan worden of het probleem mogelijk door andere apparatuur of door een defecte aansluiting veroorzaakt wordt.

 

Mocht het probleem zich wél nog voordoen, raden wij aan om te controleren of er mogelijk een software-update beschikbaar is voor uw toestel en deze uit te voeren.

 

Mochten de bovenstaande acties geen oplossing bieden, dan laat het ons even weten. 

 

Groetjes Teske 

16 ANTWOORDEN 16