abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Smart tv MSN type 30030017 valt regelmatig uit, en start niet meer op

GELÖST
1 ANTWORT 1
Eddy57
New Voice
Nachricht 1 von 2
615 Aufrufe
Nachricht 1 von 2
615 Aufrufe

Smart tv MSN type 30030017 valt regelmatig uit, en start niet meer op

Deze  minderwaardige TV,,valt regelmatig uit ,, en start niet meer op ,, soms flikkering boven aan beeld,,

Zelfs stekker uit trekken helpt niet altijd,,en de voorgestelde acties zijn hulpmiddelen om je TV niet te moeten vervangen .

De Tv steeds terug in fabriek  instelling zetten,,met de software updates uitgeschaklelt,,, helpt ook  nooit voor lange tijd.

NOOIT koop ik nog iets van Medion,, de service trekt op niets,,,spijtig,,, het geeft je veel stres,,,

Dit heb ik al geruime tijd,,, en communicatie aangaande het probleem,, TV 's worden ook nooit terug geroepen naar fabriek,,,

Ik ben beslist niet de enige klant met dit probleem,,, doe er iets aan,,,MEDION.

1 AKZEPTIERTE LÖSUNG

Akzeptierte Lösungen
Paul2023
Tutor
Nachricht 2 von 2
607 Aufrufe
Nachricht 2 von 2
607 Aufrufe

Hoi @Eddy57 ,

 

Heel vervelend dat je problemen ervaart met jouw televisie. Na jouw bericht gelezen te hebben, krijg ik de indruk dat u in het verleden reeds contact met ons hebt gehad. In het geval dat je Medion in het verleden hierover hebt gecontacteerd, wil ik u vragen om mij uw klantnummer en door te geven in een prive-bericht. Wij willen namelijk nagaan hoe wij jouw kunnen ondersteunen in dit probleem. 

 

Groet,

Paul2023    

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

1 ANTWORT 1
Paul2023
Tutor
Nachricht 2 von 2
608 Aufrufe
Nachricht 2 von 2
608 Aufrufe

Hoi @Eddy57 ,

 

Heel vervelend dat je problemen ervaart met jouw televisie. Na jouw bericht gelezen te hebben, krijg ik de indruk dat u in het verleden reeds contact met ons hebt gehad. In het geval dat je Medion in het verleden hierover hebt gecontacteerd, wil ik u vragen om mij uw klantnummer en door te geven in een prive-bericht. Wij willen namelijk nagaan hoe wij jouw kunnen ondersteunen in dit probleem. 

 

Groet,

Paul2023    

1 ANTWORT 1