annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

S3500 ik krijg geen meldingen

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
Janneman
Newcomer
Bericht 1 van 3
3.034 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.034 Weergaven

S3500 ik krijg geen meldingen

Beste, gisteren de fitness armband S3500 aangeschaft. Alle functies werken perfect, behalve het voor mij meest belangrijke, namelijk de meldingen van oproep en berichten. deze functioneren niet.Nochtans zijn deze aangevinkt bij de optie mededelingen.Kan je me verder helpen alstublieft.
Met vriendelijke groeten,
Van De Velde Jan.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Harley
Newcomer
Bericht 3 van 3
2.864 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.864 Weergaven

Ik kan iedereen maar 1 goede tip geven, gebruik een andere app. namelijk de VeryFitPro. Dit Medion apparaat is eigenlijk de Willful fitness armband. Je zult merken dat het met deze app. allemaal veel gemakkelijker gaat. Zowel het verbinden als ook de functies. In de handleiding staat dat je extra functies via de app. kunt inschakelen.

 

Nou surprise, ik kan het niet vinden en met de VeryFitPro, fluitje van een cent!

 

Succes.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
RS13
Master NL
Bericht 2 van 3
3.019 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.019 Weergaven

Hoi @Janneman

 

Zijn wel de juiste machtigingen aan de app verleend? Voor deze functies zal de app machtigingen nodig hebben voor SMS en Telefoon, waar je dit precies instelt is afhankelijk zijn van welk besturingssysteem op je smartphone draait. 

Mocht het niet lukken raad ik je aan eens contact op te nemen met onze support in Nederland of België.

 

Groeten, 

Paul

Harley
Newcomer
Bericht 3 van 3
2.865 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.865 Weergaven

Ik kan iedereen maar 1 goede tip geven, gebruik een andere app. namelijk de VeryFitPro. Dit Medion apparaat is eigenlijk de Willful fitness armband. Je zult merken dat het met deze app. allemaal veel gemakkelijker gaat. Zowel het verbinden als ook de functies. In de handleiding staat dat je extra functies via de app. kunt inschakelen.

 

Nou surprise, ik kan het niet vinden en met de VeryFitPro, fluitje van een cent!

 

Succes.

2 ANTWOORDEN 2