annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion smart tv life x16500. (Md32065)

6 ANTWOORDEN 6
Evy
New Voice
Bericht 1 van 7
2.346 Weergaven
Bericht 1 van 7
2.346 Weergaven

Medion smart tv life x16500. (Md32065)

Hallo 

 

ik heb enkele maanden geleden een medion Tv gekocht.

 

alles ging goed maar sinds enkele weken als je begint te zappen kan hij meerdere keren per dag uitvallen en onmiddellijk terug aanspringen.

 

er komt dat als melding op dat ik 3 sec op 0 moet duwen om de communicatie tussen de HDMI kanalen te behouden maar dit lukt niet?

 

iemand enig idee wat ik kan doen ? Is zeer frustrerend 

6 ANTWOORDEN 6
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 7
2.337 Weergaven
Bericht 2 van 7
2.337 Weergaven

hallo @Evy  en welkom

kan zijn!

 

bij storingen een reststroomontlading uitvoeren:

https://community.medion.com/t5/Videos-Tipps-Tricks-Tutorials/Tipp-Reststromentladung/ta-p/65188

en installeer de update V.0.51.26.0 :

https://www.medion.com/de/service/product-detail/30029690

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Evy
New Voice
Bericht 3 van 7
2.271 Weergaven
Bericht 3 van 7
2.271 Weergaven

Bedankt om te reageren op m’n post .

 

ik heb de nieuwste software willen installeren maar de tv geeft aan dat dit niet nodig is want dat er de nieuwste versie opstaat .

 

dan die reststroom ontlading kan je dat toevallig eens in het Nederlands zeggen hoe dit moet dat ik zeker ben dat ik het juiste doe want filmpje is in het Duits en m’n probleem is nog niet verholpen .

 

soms hebben we zin om de tv buiten te gooien .

je kan soms lang kijken zonder dat hij uitvalt en als je te vaak begint te zappen of door te spoelen kan hij dat 3 keer op korte tijd doen met eerst als vermelding druk 3 seconden op 0 voor de communicatie tussen HDMI toestellen 

 

heb dit al met de Medion afstandsbediening geprobeerd en met die van Proximus maar het helpt niet .

 

hopelijk kan ons probleem verholpen worden want is zeer frustrerend 

 

dank u 

 

 

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 7
2.256 Weergaven
Bericht 4 van 7
2.256 Weergaven

Moin @Evy 

het is dezelfde versie /V.0.51.26.0 ! of hoger!

laat het internet niet zoeken naar een update. Laad de update met een USB-stick.

 

Reststroom ontlading:

Schakel de televisie uit.

Verwijder alle aansluitkabels.

Houd de aan/uit-knop op het apparaat ca. 10 tot 15 seconden ingedrukt. (Multifunctionele schakelaar (nr. 5) voor stand-byfunctie)

Sluit de verbindingskabel weer aan.

Zet het apparaat in gebruik.

doei Fishtown

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Evy
New Voice
Bericht 5 van 7
2.251 Weergaven
Bericht 5 van 7
2.251 Weergaven

Hallo

 

hoe doe je dit dan? Via de laptop zo een versie op een stick zetten ?

 

ik zal de rest stroomontlading nogmaals proberen 

als je 15 sec op de aan uit knop moet duwen is dat alles alle kabels uitgetrokken. Zijn of als ze opnieuw insteken ?

 

 

Evy
New Voice
Bericht 6 van 7
2.245 Weergaven
Bericht 6 van 7
2.245 Weergaven

De stappen die in heb gedaan 

tv uitzetten 

alle kabels uittrekken incl de voedingskabel 

15 sec op de aan uit knop 

alles terug ingestoken 

 

dan moet je tv opnieuw instellen volledig .

nu kunnen we geen tv meer kijken want als hij uitvalt en opnieuw opstart moet ik heel het instel proces opnieuw doen omdat hij nog niet volledig ingesteld was ;-( 

 

 

Fishtown
Superuser
Bericht 7 van 7
2.243 Weergaven
Bericht 7 van 7
2.243 Weergaven

Hi @Evy 

Ik begrijp het niet helemaal of google translate vertaalt niet correct

je schreef op 12 juni:   ik heb enkele maanden geleden een medion Tv gekocht.

en deze is nog niet ingesteld

leg het in meer detail uit

doeiFishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
6 ANTWOORDEN 6