annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv ....MD31500

1 ANTWOORD 1
Randi36
Visitor
Bericht 1 van 2
384 Weergaven
Bericht 1 van 2
384 Weergaven

Tv ....MD31500

Menubalk blijft staan op de rechterkant kan niks doen met de afstandsbediening en tv schakelt vanzelf in en uit 

1 ANTWOORD 1
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 2
356 Weergaven
Bericht 2 van 2
356 Weergaven

@Randi36 ,

 

Heel vervelend dat je problemen ervaart met jouw televisie. Om een beter inzicht te krijgen in het probleem, verzoek ik jouw om alvast jouw afstandsbediening te testen door middel van de zgn. cameratest. Daarmee kan een eventuele probleem aan jouw afstandsbediening uitsluiten. 

 

Je kan testen of de afstandsbediening een signaal verzendt door een digitale camera (van bijvoorbeeld een android telefoon) op de voorzijde van de afstandsbediening gericht te houden.
Wanneer je op een knop van de afstandsbediening drukt, kan je op het scherm van jouw camera een witte LED zien knipperen.
Mocht dit niet het geval zijn, raden wij u aan de batterijen in uw afstandsbediening (preventief) te vervangen en de test nog één keer uit te voeren.

 

Indien de cameratest geslaagd is, kan je de volgende stappen op uw televisie uitvoeren:

 

Verwijder alle aangesloten apparaten (decoder, soundbar, DVD speler) en verwijder hierna de stekker voor minimaal 1 uur uit het stopcontact. Sluit na minimaal 1 uur de tv weer aan op het netstroom en open hierna het menu op de tv. Is de klacht op dat moment nog aanwezig, raad ik je aan de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Je kan de tv terugzetten naar de fabrieksinstellingen met de volgende instructies:

- Druk op de menutoets van de afstandsbediening
- Ga naar de instellingen
- Kies hier voor "Installatie"
- Kies voor "Eerste installatie"

De tv zal hierna herstarten. Hierna test je de tv uit met enkel een app bijvoorbeeld Netflix of Youtube of in het menu van de tv.

Is het probleem hierna niet meer aanwezig, raad ik je aan om de tv weer in te stellen en de eerdere aangesloten apparatuur één voor één weer aan te sluiten. Op deze wijze kan nagegaan worden of het probleem mogelijk door andere apparatuur of door een defecte aansluiting veroorzaakt wordt.

Mocht het probleem zich wél nog voordoen, raad ik je aan om te controleren of er mogelijk een software-update beschikbaar is voor jouw toestel en deze uit te voeren.

 

In geval het probleem zich hierna nog steeds voordoet, kan je contact opnemen met de Service Hotline van Medion. 

 

De service-hotline in Nederland is bereikbaar op 0900-2352534 en in België op 02-2006198.

Openingstijden België: maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Openingstijden Nederland: maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur.

Buiten deze uren kunt u gebruik maken van onze voicemaildienst met terugbeloptie.

 

Verder kan je ook gebruik maken van het contactformulier op de Medion website, om ondersteuning aan te vragen. Het contactformulier kunt u bereiken door te klikken op:

https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

 

Groet,

Paul2023

 

 

 

 

 

 

1 ANTWOORD 1