annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion smart tv life x14330 instellingen menu tussentijds inkomen

7 ANTWOORDEN 7
Klara65
Beginner
Bericht 1 van 8
3.422 Weergaven
Bericht 1 van 8
3.422 Weergaven

Medion smart tv life x14330 instellingen menu tussentijds inkomen

Bij het opstarten van de televisie kan ik alleen in het instellingen menu komen, door met pijl omhoog te gaan dit kan maar enkele seconden. Hoe kan ik tussendoor in het instellingen menu komen? Nu zet ik steeds te tv uit 🤐 en weer aan. 

7 ANTWOORDEN 7
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 8
3.413 Weergaven
Bericht 2 van 8
3.413 Weergaven

Hallo @Klara65 

 

Het OSD (On Screen Display) scherm kan je opvragen door op de afstandsbediening de knop met het 'huisje' te drukken. 

Met de pijltjes naar boven en beneden kunt u de hoofdmenu's selecteren. Met de pijltjes links en rechts de submenu's. 

 

Fijne dag verder,

REV

Klara65
Beginner
Bericht 3 van 8
3.410 Weergaven
Bericht 3 van 8
3.410 Weergaven

Dit klopt inderdaad op het huisje dan kom ik in het menu!😆🙏 Maar de tv is gekoppeld aan de Ziggo Mediabox en zodra die dus aan is kan ik niet meer in het menu komen. 

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 4 van 8
3.397 Weergaven
Bericht 4 van 8
3.397 Weergaven

Dit is wel vreemd. De Ziggo Mediabox zal door middel van een HDMI kabel aangesloten zijn op de televisie. Waarbij verder de TV in feite als een soort monitor functioneert. 

De Home knop op de afstandsbediening van de TV zou gewoon moeten werken en het TV-menu moeten weergeven.

Krijgt u het scherm wel te zien als u bijvoorbeeld een DVD afspeelt? 

 

Vriendelijke groet,

REV

 

katrijn
Newcomer
Bericht 5 van 8
3.388 Weergaven
Bericht 5 van 8
3.388 Weergaven

Hallo,

 

Ik heb hier niemand gevonden met een idem probleem als het mijne. Hier na ongeveer één jaar gebruik van de tv opeens zonder aanleiding raar beeld met rare kleuren in blokskes maar je kan wel nog een beetje de contouren van het originele beeld erin herkennen. Wat is dat?

REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 6 van 8
3.367 Weergaven
Bericht 6 van 8
3.367 Weergaven

Hallo @katrijn 

 

Wellicht dat je hiervoor even contact kan opnemen met de servicedesk van Medion. Je kan hiervoor het formulier invullen op de website: MEDION Service
Stuur ook meteen een duidelijke foto (met de volledige televisie in beeld) waarop het probleem duidelijk te zien is. Dat maakt het makkelijker om de situatie te beoordelen.

 

Hartelijke groet,

REV

Aarimen
Newcomer
Bericht 7 van 8
2.136 Weergaven
Bericht 7 van 8
2.136 Weergaven

Hi all,

 

ik ervaar exact hetzelfde probleem!

Enkel de RGB kleuren zijn zichtbaar, en ook ik kom enkel in het menu wanneer de tv net is opgestart. Het menu is wel volgens de juiste, correcte kleuren en layout. De rest ziet er maar trippy uit (not in a good way). Kan je mij hier misschien mee helpen?

 

alvast dank voor je respons,

 

Aaron

EastClintwood
Moderator
Bericht 8 van 8
2.111 Weergaven
Bericht 8 van 8
2.111 Weergaven

Hallo @Aarimen  en welkom bij de community.

 

Het klinkt mij als een hardware defect, neem contact op met onze service afdeling om alles verder te regelen. Misschien kan @katrijn je meer vertellen over wat er mis was met haar TV en je helpen.

 

Gegroet,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
7 ANTWOORDEN 7