annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV is nog niet ontvangen

3 ANTWOORDEN 3
fgs280281
Beginner
Bericht 1 van 4
951 Weergaven
Bericht 1 van 4
951 Weergaven

TV is nog niet ontvangen

Hoi hoi, hebben jullie ook het zelfde probleem zoals wat ik nu heb? Ik besteld een week geleden 1 paket smart TV met de sound bar, toen kregen we email dat die paket zijn al onderweg naar parcel centrum en mijn man dit opgehaald maar wat kreeg hij? Alleenmaar de sound bar, dus geen TV! En ik belde de medion number die zei op de website 24 hours bereikbaar maar helaas zei ze dat tot 17.00 uur maar! Could someone tell me what I should do? 

3 ANTWOORDEN 3
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 4
939 Weergaven
Bericht 2 van 4
939 Weergaven

Hoi @fgs280281en welkom bij de Community,

 

Stuur me uw bestelnummer zodat ik uw zaak nader kan bekijken. Vooral bij TV's is het soms niet mogelijk deze tegelijk met de bestelde producten te leveren. 

 

Gegroet,

EastClintwood 


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
fgs280281
Beginner
Bericht 3 van 4
929 Weergaven
Bericht 3 van 4
929 Weergaven

XXXXXXX

 

Commentaar Mod: Persoonlijke gegevens verwijderd

EastClintwood
Moderator
Bericht 4 van 4
916 Weergaven
Bericht 4 van 4
916 Weergaven

Hoi @fgs280281 ,

 

Helaas kan ik u in deze situatie niet helpen. 

Neem opnieuw contact op met de dienst om dit probleem op te lossen.

 

Vriendelijke groeten,

EastClintwood 


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
3 ANTWOORDEN 3