annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion md32029

3 ANTWOORDEN 3
Trinetix
Beginner
Bericht 1 van 4
425 Weergaven
Bericht 1 van 4
425 Weergaven

Medion md32029

Beste , 

het betreft een medion md32029 tv ,. Deze heeft geen beeld en geen geluid en bij het aanschakelen flikkert het blauw led lichtje . Ik denk dat het een software fout is ik heb alles geprobeerd, software op een usb stick gezet ik heb deze gedownload en ziet eruit als een update geen map geen bestanden .

wie heeft voor mij een oplossing en of software of een link waar ik deze kan vinden.

3 ANTWOORDEN 3
Teske
Mentor
Bericht 2 van 4
357 Weergaven
Bericht 2 van 4
357 Weergaven

Beste @Trinetix,

 

Wij willen je verzoeken de onderstaande stappen door te nemen om hiermee mogelijk het probleem te verhelpen.

 

Verwijder alle aangesloten apparaten (decoder, soundbar, DVD speler) en verwijder hierna de stekker voor minimaal 1 uur uit het stopcontact. Sluit na minimaal 1 uur de tv weer aan op het netstroom en open hierna het menu op de tv. 

Is de klacht op dat moment nog aanwezig, raden wij je aan de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Je kunt de tv terugzetten naar de fabrieksinstellingen met de volgende instructies:

- Druk op de menutoets van de afstandsbediening
- Ga naar de instellingen
- Kies hier voor "Installatie"
- Kies voor "Eerste installatie"

 

De tv zal hierna herstarten. Hierna test je de tv uit met enkel een app bijvoorbeeld Netflix of Youtube of in het menu van de tv.

Is het probleem hierna niet meer aanwezig, raden wij je aan om de tv weer in te stellen en de eerdere aangesloten apparatuur één voor één weer aan te sluiten. Op deze wijze kan nagegaan worden of het probleem mogelijk door andere apparatuur of door een defecte aansluiting veroorzaakt wordt.

 

Groetjes Teske 

Trinetix
Beginner
Bericht 3 van 4
347 Weergaven
Bericht 3 van 4
347 Weergaven

Beste ,

Ik heb geen beeld die is op zwart hoe Wil je dat ik de tv reset ???

Teske
Mentor
Bericht 4 van 4
324 Weergaven
Bericht 4 van 4
324 Weergaven

Beste @Trinetix

 

Wanneer een tv geen beeld en/of geluid meer geeft raden wij aan te controleren of dit bij alle bronnen aanwezig is. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij je alle signaalkabels los te halen. 
Schakel hierna de tv in en vraag het menu Instellingen -> Installatie op. 

Hierin kun je kiezen voor Eerste Installatie waarna de tv terug gezet wordt naar de fabrieksinstellingen. Na het uitvoeren hiervan kun je de signaalkabels weer aansluiten. 

 

Hopelijk helpt dit je verder. 

 

Groetjes Teske 

3 ANTWOORDEN 3