annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion MD 34220 - GTX 1650

8 ANTWOORDEN 8
Bobo5290461
Trainee
Bericht 1 van 9
688 Weergaven
Bericht 1 van 9
688 Weergaven

Medion MD 34220 - GTX 1650

Hallo,

Heb een GTX 1650 (OCV1 Edition) grafische kaart gekocht en die in mijn Medion MD 34220 gestoken maar geen leven in te krijgen. Wat doe ik fout, moet er nog aparte voeding in komen of kan deze pc deze kaart niet aan.
Bedankt op voorhand.
 THX Anyone, Anywhere, Anyhow, Anytime.

Tags (1)
8 ANTWOORDEN 8
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 9
683 Weergaven
Bericht 2 van 9
683 Weergaven

Hallo @Bobo5290461  en welkom
De voeding heeft 250 Watt, dit zou 300 moeten zijn.
Kaart is correct aangesloten en vergrendeld in de sleuf, 6-pins voeding aangesloten, kaart wordt herkend in apparaatbeheer, huidige stuurprogramma's zijn geïnstalleerd?

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
daddle
Superuser
Bericht 3 van 9
679 Weergaven
Bericht 3 van 9
679 Weergaven

@Bobo5290461 

 

De GTX 1650 benodigt normalerwijze alleen 75 W voeding, dus is er geen extra kabelaansluiting nodig. Behalve jij hebt een model met 8 GB RAM of meer .

 

De Geforce GTX 1650 heeft normalerwijze geen extra voeding nodig naast de 75W die het slot biedt. Of zijn er extra 4-, 6- of 8-pins stroomconnectoren op de kaart?

 

Misschien is de kaart niet goed in het slot terecht gekomen. Heb jij ook de grendel binnen aan het einde van de kaart vastgeset?

 

Anders zou ik de kaart nog eens eruit halen en er opnieuw in zetten.

Blijft de scherm dan donker, als je de PC inschakeld?

 

Je hebt well de monitor kabel van de moederboord omgezet  ob de grafik kaart poort?  😉

 

De 250 W voeding word  van Medion zelf vaak benut in een configuratie als er in ouw PC zit, en at werkt goed.

 

Groetjes, daddle

 

Bobo5290461
Trainee
Bericht 4 van 9
664 Weergaven
Bericht 4 van 9
664 Weergaven

6-pins voeding aangesloten?? Heb gewoon kaart erin gezet.

Bobo5290461
Trainee
Bericht 5 van 9
663 Weergaven
Bericht 5 van 9
663 Weergaven

Je hebt well de monitor kabel van de moederboord omgezet  ob de grafik kaart poort?  Geen idee wat je hiermee bedoelt, sorry. Heb gewoon de kaart erin gezet en die doet niks , fans draaien niet enz..

daddle
Superuser
Bericht 6 van 9
651 Weergaven
Bericht 6 van 9
651 Weergaven

@Bobo5290461 

 

Tot nu toe was de kabel voor de de monitor achteruit in een poort (gleuf) ingestopt. Deze aansluiting zat op  de achterkant  van het mainboard, omdat de grafische chip in de processor zat. Maar je zegt er niks daarvan.  Alleen: 

"Heb gewoon de kaart erin gezet, en diedoet niks.."

Wat includeert "gewoon"?  Ook  de videokabel verbinding?

 

Nu heb je dus een  aparte (dedicated)  grafische kaart ingezet, dan moet het videokabel op de achterkant van de grafische kaart  in een poort voor de videokabel vanaf de monitor aangesloten worden.   

 


@Bobo5290461  schrieb:

Heb gewoon de kaart erin gezet en die doet niks , fans draaien niet...


Ten tweede, als de fans niet draaien, zit er misschien de kaart niet goed, en is niet vergrendelt. Daardoor  kan de voeding gestremd zijn.

Als dit zo is, normaal  zouden  tenminste de fans moeten draaien, dan krijgt de kaart  geen voeding.  

 

In sommige kaarts  draaien de fans alleen maar, als de videokaart benut wordt;  betekend goed aangesloten aan de monitor, en ook in het Bios de instellingen voor de grafische kaart van IGD (intels graphic device) naar Multi Monitor is omgeschakeld. 

 

Maar controleer het eerst of de kaart goed in de gleuf  zit, en ook vergrendeld is. De grendel bevindt zich aan het uiteinde von de sleuf.

Je moet de vergrendeling  naar boven drukken of trekken. daardoor wordt de kaart goed in de sleuf geperst.

 

daddle

Bobo5290461
Trainee
Bericht 7 van 9
635 Weergaven
Bericht 7 van 9
635 Weergaven

Heb de kaart erin gezet, en vergrendelt. Maar die kaart/fans  doen niks. Had geen videokaart of videokaart kabel op mijn moederbord (b360H4-em). 

Zal wellicht nog iets moeten doen aar heb geen idee.  

Ook gekeken in de bios maar daar heb ik niks gevonden betreffende een videokaart.
Denk dat dit een retourtje voor de kaart zal worden.

daddle
Superuser
Bericht 8 van 9
629 Weergaven
Bericht 8 van 9
629 Weergaven

@Bobo5290461 

 

 


@Bobo5290461  schrieb:

Heb de kaart erin gezet, en vergrendelt. Maar die kaart/fans  doen niks. Had geen videokaart of videokaart kabel op mijn moederbord (b360H4-em).  


Ik zij niet  er zit een videokaart op de moederboord. De grafische chip is deel  van de processor. En ik sprak van het kabel dat van de PC  naar de monitor loopt,

 

Je moet toch een verbindingskabel vanaf de monitor naar  de achterkant van de PC gehad hebben?

Deze sleuf waar die inzit, is vertikaal op de achterkant van de PC georienteerd, als de PC  rechtop staat. 

 

Na het installeren van de grafische kaart moet jvan de PC e deze verbindingskabel in de video-uitgang aan de achterkant (slotplaat) van de nieuwe grafische kaart steken.

En deze is horizontaal georienteert,  als de PVC rechtop  staat.

 

daddle

Fishtown
Superuser
Bericht 9 van 9
602 Weergaven
Bericht 9 van 9
602 Weergaven

Hi @Bobo5290461 

Je hoeft alleen maar te implementeren wat al in de vorige berichten is gezegd

Fishtown_0-1700903749989.jpeg

 

Grafikkarte.png

Je voeding (250 W) heeft een 6-polige stekker, sluit deze daarop aan.

 

Monitor aansluiten:

GK Anschluß.png

 

doei Fishtown

bron: https://storage-asset.msi.com/file/Brochure/GNP-NV/index.html#2022-msi-Nvidia/page1

https://de.msi.com/Graphics-Card/GeForce-GTX-1650-D6-VENTUS-XS-OCV1/Specification

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
8 ANTWOORDEN 8