annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Erazer Girl cosplay

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
ShelLuser
Contributor
Bericht 1 van 3
3.008 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.008 Weergaven

Medion Erazer Girl cosplay

Hi gang!

 

Ik kan het eenvoudig samenvatten: ik beschouw mijzelf als een Medion fan. Ik gebruik een Medion PC met een Medion HD beeldscherm (waarvan ik de grootte alweer vergeten ben, maar het is een vrij groot breedbeeld), ik heb een Medion smartphone, gebruik een Medion laptop en heb sinds kort dus ook een Medion smart TV en soundbar. En dat alles naar volle tevredenheid.

 

Het moge duidelijk zijn dat ik mijn mening af en toe (indien ontopic) ventileer. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik bepaalde Medion producten aanprijs omdat ik er zelf vrij vol van ben. Maar... ik ben uiteraard ook geïnteresseerd in wat anderen over Medion te zeggen hebben. En ik weet dat niet iedereen even tevreden is, maar... dat is een onderwerp voor een andere gelegenheid.

 

Ik heb een Medion Erazer PC en ben hier zeer tevreden over. En zoals jullie mogelijk weten is er ook een Erazer logo. En dat zette de dame achter het KamuiCosplay Youtube kanaal aan het denken en die heeft het hele "Erazer kostuum" nagemaakt. Ik vond dit enorm indrukwekkend en dat wilde ik dus even met de groep delen... moet je DIT eens zien:

 

www.youtube.com/watch?v=NovgPB4UAXU

 

Groetjes, Peter
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 3 van 3
2.971 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.971 Weergaven

Hallo @ShelLuser 

 

Wat een top filmpje zeg. 

Leuk om te zien en stoer gemaakt. 

 

Groet Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
REV
Moderator Moderator
Moderator
Bericht 2 van 3
2.979 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.979 Weergaven

Hallo @ShelLuser  

Ik had deze nog niet gezien. Maar wat een leuk filmpje. 

Snelleschildpad
Moderator
Bericht 3 van 3
2.972 Weergaven
Bericht 3 van 3
2.972 Weergaven

Hallo @ShelLuser 

 

Wat een top filmpje zeg. 

Leuk om te zien en stoer gemaakt. 

 

Groet Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
2 ANTWOORDEN 2