annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

upgraden 17 inch LCD naar touch LCD Akoya S17403

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
The_tequilaworm
Beginner
Bericht 1 van 3
544 Weergaven
Bericht 1 van 3
544 Weergaven

upgraden 17 inch LCD naar touch LCD Akoya S17403

Hey allemaal,

Ik was bezig met het repareren van de laptop van mijn dochter en er zal binnenkort een keer een nieuw scherm in moeten gaan aangezien het scherm is lichtelijk is beschadigd.
nu was ik benieuwd of er ergens een 17 inch touchscreen was die zou passen in dit model.
ik heb er al best een werk van gemaakt maar ik kan geen scherm vinden met een compatible connector behalve de originele natuurlijk zonder touchscreen.

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
520 Weergaven
Bericht 2 van 3
520 Weergaven

Hallo @The_tequilaworm  en welkom
Dit werkt niet, ook al vind je een geschikt exemplaar (afmetingen), enerzijds past de aansluiting niet en is je moederbord technisch gezien niet ontworpen voor deze hardware/software.
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
521 Weergaven
Bericht 2 van 3
521 Weergaven

Hallo @The_tequilaworm  en welkom
Dit werkt niet, ook al vind je een geschikt exemplaar (afmetingen), enerzijds past de aansluiting niet en is je moederbord technisch gezien niet ontworpen voor deze hardware/software.
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
The_tequilaworm
Beginner
Bericht 3 van 3
513 Weergaven
Bericht 3 van 3
513 Weergaven

Thanks voor het anwtoord.
Dan zal ik focussen op een andere optie.
Prettige dag 🤘

2 ANTWOORDEN 2