annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

ram geheugen aldi-laptop Medion Akoya E6424

RÉSOLU
3 RÉPONSES 3
leslcor
Trainee
Message 1 sur 4
13 186 Visites
Message 1 sur 4
13 186 Visites

ram geheugen aldi-laptop Medion Akoya E6424

Beste,

 

Blijkbaar zitten er 2 geheugenlatten in (1 van 4gb en 1 van 2gb)

Heeft er iemand een idee wat het maximum is dat er in deze notebook kan gestoken worden?

Heeft er iemand een idee hoe ik het gemakkelijkste (zonder het toestel te beschadigen) aan het ram geheugen kan geraken?

(staat er ergens een stappenplan of een filmpje on line om dit te bekijken? Eventueel van een gelijkaardige medion computer)

 

Mvg

1 SOLUTION APPROUVÉE

Solutions acceptées
daddle
Superuser
Message 2 sur 4
17 385 Visites
Message 2 sur 4
17 385 Visites

@leslcor

 

Jij kunt maximaal 16 GB (2x8) ram-geheugen plaatsen. Of je neemt die tweede 2 GB geheugen eruit en zet een tweede 4GB in, dan heb jij 8 GB en de voordeel van de dual-channel mode, of jij koopt meteen twee a 8GB.

 

Hoewel ik vind dat 8 GB normalerwijze meer als voldoende is. Zou ook goedkoper zijn! Smiley MDR

16 GB is maar zeldom echt nodig. Maar de dual-channel aanspraak van het geheugen merk je duidelijk. 

 

Denk erom dat jij low-voltge module nodig hebt. De specifikatie staat op de 4 GB geheugen op de stikker.

 

Hier is in een duitse PC-krant een bijdrag met een Foto van de E6424 van de benedenkant met de geopende service-klep te zien. Dit beeld kun je door klikken vergrooten.

 

Heb jij all die nieuwe Bios geinstallert. Daarna verbruikt het Notebbok duidelijkweiniger energie, door de processor-frequencie vroeger heraf te zetten. en andere verbeteringen.

 

Groetjes, daddle

Voir la solution dans l'envoi d'origine

3 RÉPONSES 3
daddle
Superuser
Message 2 sur 4
17 386 Visites
Message 2 sur 4
17 386 Visites

@leslcor

 

Jij kunt maximaal 16 GB (2x8) ram-geheugen plaatsen. Of je neemt die tweede 2 GB geheugen eruit en zet een tweede 4GB in, dan heb jij 8 GB en de voordeel van de dual-channel mode, of jij koopt meteen twee a 8GB.

 

Hoewel ik vind dat 8 GB normalerwijze meer als voldoende is. Zou ook goedkoper zijn! Smiley MDR

16 GB is maar zeldom echt nodig. Maar de dual-channel aanspraak van het geheugen merk je duidelijk. 

 

Denk erom dat jij low-voltge module nodig hebt. De specifikatie staat op de 4 GB geheugen op de stikker.

 

Hier is in een duitse PC-krant een bijdrag met een Foto van de E6424 van de benedenkant met de geopende service-klep te zien. Dit beeld kun je door klikken vergrooten.

 

Heb jij all die nieuwe Bios geinstallert. Daarna verbruikt het Notebbok duidelijkweiniger energie, door de processor-frequencie vroeger heraf te zetten. en andere verbeteringen.

 

Groetjes, daddle

leslcor
Trainee
Message 3 sur 4
13 153 Visites
Message 3 sur 4
13 153 Visites

bedankt voor de hulp....perfect

daddle
Superuser
Message 4 sur 4
13 111 Visites
Message 4 sur 4
13 111 Visites

@leslcor

 

Mooi so. Dan laten we hopen alles lukt. 

 

Zet aub nog een teken bij deze "Thread opgelost", of "Oplossing" onder aan mijn posting; weet niet hoe het betekent is in nederlands, en als je zin in hebt kun jij mij ook nog een Kudo verlenen; dit is de kleine groene tikbox met de sterretjes erin onder mijn posting. Bedankt zo ver.

 

groetjes, daddle

3 RÉPONSES 3