annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

help!

5 ANTWOORDEN 5
123333
New Voice
Bericht 1 van 6
2.490 Weergaven
Bericht 1 van 6
2.490 Weergaven

help!

Ik heb een Medion-laptop gekocht, maar er is een probleem; mijn scherm valt soms op zwart beeld en als ik er op tik met mijn vinger (touch-screen laptop) dan gaat ie weer aan. Ik heb het advies gekregen om de updates te doen. Heb ik gedaan en het hielp niet. Advies daarna was als het probleem door bleef gaan om mijn laptop opnieuw in te stellen maar nou weet ik niet of de laptop naar fabrieksinstellingen moet (heb internet geprobeerd maar heb gelezen dat er bepaalde dingen niet meer zouden werken) of of de laptop de bestanden moet behouden. 

Iemand enig idee??

5 ANTWOORDEN 5
daddle
Superuser
Bericht 2 van 6
2.475 Weergaven
Bericht 2 van 6
2.475 Weergaven

@123333

 

Hallo, als jij hulp verwacht zou je tenminste moeten aangeven welk Medion -Laptop jij bedoelt.

Dus MD-Nummer, nog belangrijker het MSN-Nummer en de type.

Is  het niet mogelijk dat het zwart beeldscherm net bestanddeel van het "energy saving-setup"is?

 

daddle

123333
New Voice
Bericht 3 van 6
2.467 Weergaven
Bericht 3 van 6
2.467 Weergaven

Mijn excuses, ik dacht dat de oplossing voor elke laptop misschien het zelfde zou zijn. 

MD 61900

MSN 30024365

Ik weet niet waar ik type kan vinden. Ik hoop dat de bovenstaande informatie genoeg is

Ik denk niet dat het de energy saving-setup is, omdat het ook gebeurt als mijn scherm opgeladen is. Ik heb al bij de besparingsstand en de slaapstanden gekeken, maar daar is niets raars gezien.

daddle
Superuser
Bericht 4 van 6
2.464 Weergaven
Bericht 4 van 6
2.464 Weergaven

@123333

 

De naam of type is E2228T. Wat jij bedoelt met "mijn scherm opgeladen is" snap ik niet heelemaal; ik denk het gebeurt ook als er voortdurend nieuwe inhoud op de scherm te zien is? Is het dat?

Zit dan de driver voor de 'angle' van de 'hinge' juist geinstalleert? Ik zou proberen deze opnieuw op te zetten. 

 

daddle

123333
New Voice
Bericht 5 van 6
2.461 Weergaven
Bericht 5 van 6
2.461 Weergaven

Sorry, ik bedoelde als mijn laptop opgeladen is. En niet persé als er nieuwe inhoud op het scherm te zien is, maar als ik bijvoorbeeld even bezig ben, dan gaat het scherm opeens op zwart, maar het is niet het zwarte beeld als de laptop op slaapstand of uit staat. Als ik dan op mijn scherm tik met mijn vinger dan gaat het beeld weer even aan (vaak max. 10 seconden) en dan gaat ie weer zo door. Als ik de laptop dan opnieuw opstart gaat ie weer even normaal doen en hebben we weer hetzelfde probleem. 

Ik weet niet waar ik de driver voor angle van de hinge kan vinden om te controleren of het wel juist geïnstalleerd is. En hoe moet ik deze dan opnieuw installeren?

daddle
Superuser
Bericht 6 van 6
2.457 Weergaven
Bericht 6 van 6
2.457 Weergaven

@123333

 

Jij moet in de device-manager  (Windows-Button + R, en schrijf devmgmt.msc,  of Win-Button + X,  en dan  in duits Geräte-Manager (in engels device-manager) oproepen.

Drivers kun jij hier downloaden: 

 https://www.medion.com/de/service/_lightbox/treiber.php?msn=30022594&prod=MEDION%20AKOYA%20E2228T%20...

daddle

Tags (1)
5 ANTWOORDEN 5