annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met nieuwe accu

2 ANTWOORDEN 2
Gert73
New Voice
Bericht 1 van 3
894 Weergaven
Bericht 1 van 3
894 Weergaven

Problemen met nieuwe accu

Ik heb een al wat oudere Medion Erazer P666-1 laptop.  Wordt niet gebruikt voor gamen.

In december 2020 heb ik de accu vervangen door een niet originele accu van 123 accu.

Deze accu is nu relatief snel leeg en als hij bijna leeg is valt hij onverwachts uit.

Daarom heb ik een nieuwe accu besteld  (zelfde type als in december 2020).

Deze accu wordt wel "gezien" maar laadt niet op. 

Leverancier heeft mij een nieuwe accu geleverd maar die geeft hetzelfde probleem.

Ik las veel meldingen met accu 's in de medion in het verleden mar geen oplossing.

Heeft iemand dezelfde ervaring en wat belangrijker is de oplossing

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
886 Weergaven
Bericht 2 van 3
886 Weergaven

Hallo @Gert73  en welkom
een vraag:
laadt je accu (december 2020) nog op? Als dat het geval is, ligt de fout niet bij het opladen van de nieuwe reservebatterijen bij de computer,

maar bij de reservebatterijen.
doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Gert73
New Voice
Bericht 3 van 3
879 Weergaven
Bericht 3 van 3
879 Weergaven

Ja de oude  accu (dec 2020) laadt gewoon op. 

Volgens de (dezelfde) leverancier zijn deze accu's identiek. 

Ik heb er nu twee geprobeerd en inmiddels teruggestuurd. Dan zou er seriematig iets mis moeten zijn.

Omdat ik veel issues zag met medion in combinatie met accus (enkele jaren geleden, waarbij van alles geroepen werd , zonder dat er een duidelijke oorzaak uit kwam ) sloot ik de mogelijkheid niet uit, dat het toch aan de laptop ligt. 

met vriendelijke groeten Gert73

2 ANTWOORDEN 2