annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Notebook E4271 MSN 30025805

1 RÉPONSE 1
Calubrious
Newcomer
Message 1 sur 2
924 Visites
Message 1 sur 2
924 Visites

Notebook E4271 MSN 30025805

Dag beste mensen,

 

Momenteel zit ik met een probleempje met een Notebook van een goede kennis van mij.

Deze doet namelijk niet veel meer, de meest tips en tricks (van medion f.a.q. en andere sites) heb ik inmiddels al uitgevoerd van het loshalen van de batterij tot het dischargen van de rest spanning op het moederbord en vasthouden van aan/uit knop etc.

 

Als ik op de aan/uit knop druk gaat het eerste van de 3 lampjes branden en gaat daarna meteen weer uit.
- Dit doet die met alleen batterij aangesloten.

- Zonder batterij aangesloten en netspanning.

- Volledig discharged met bovestaande varieties ook geprobeerd.

 

Maar niks mag baten aangezien ik verder nergens een fan of oude hdd kan zien/vinden is dit het enige teken van leven wat de notebook vertoond.
En het rode knipperende lampje als je de notebook aansluit zonder batterij, meer dan dat krijg ik niet uit deze laptop.


Dingen die ik geconstateerd heb is dat de adapter 19v afgeeft. De batterij 8.7v afgeeft dus beide zijn ze goed en vallen binnen de specs van deze notebook.
Na wat ribbon cables los en schoongemaakt te hebben gebeurd er nog steeds bar weinig.

 

Verder heb ik eigenlijk geen idee meer wat er aan de hand is. De notebook is verder niet laten vallen o.i.d. of mishandeld. Er staat nog schoolwerk en examen informatie op die ik graag eraf zou willen halen. Helaas kan ik nergens een SSD vinden of M2 plaatje die ik makkelijk eruit kan halen en of overzetten op een andere PC.

 

Hebben jullie enig idee of A. De notebook nog te redden valt en B van Belangrijker de data er nog vanaf te halen is op één of andere manier!

 

Alvast bedankt voor het meedenken en de genomen moeite.

 

Groeten, Johan

Balises (3)
1 RÉPONSE 1
Snelleschildpad
Moderator
Message 2 sur 2
915 Visites
Message 2 sur 2
915 Visites

Hallo @Calubrious 

 

Welkom op het forum 🙂

 

Ik zie dat je eigenlijk alle stappen al hebt gedaan dat mogelijk tot een oplossing kan leiden.

Zelf heb ik geen ideeën meer om nog andere testen uit te voeren.

 

Ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met Medion zelf zodat ze een reparatie voor je kunnen aanmaken. 

Zal geen probleem zijn als je deze analyse aan ze doorgeeft 😉

 

Groetjes, 

 

Snelle 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
1 RÉPONSE 1