annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Notebook E15303 start niet meer op

3 ANTWOORDEN 3
JanetT
New Voice
Bericht 1 van 4
128 Weergaven
Bericht 1 van 4
128 Weergaven

Notebook E15303 start niet meer op

Mijn notebook stopt er in één keer mee? Het wil ook niet meer opstarten. Bij het indrukken van de startknop brand het lampje even maar gaat direct weer uit. Notebook zit wel aan de stroom. Wat zou het probleem kunnen zijn?

3 ANTWOORDEN 3
Paul2023
Tutor
Bericht 2 van 4
93 Weergaven
Bericht 2 van 4
93 Weergaven

Hoi @JanetT ,

 

Heel vervelend dat je jouw notebook niet ingeschakeld krijgt. 

 

Mogelijk bevindt er zich restspanning op het systeem.
Dit kan je verwijderen door de notebook uit te schakelen en vervolgens de adapter af te koppelen. Verwijder indien mogelijk de accu uit de notebook.
Druk nu 10 tot 20 keer op de aan/uit knop met een tussentijd van ongeveer 1 seconde. Wanneer je dit gedaan hebt, kan je de accu terugplaatsen en de adapter weer aansluiten.

In sommige gevallen zijn de bovenste stappen niet nodig. In deze gevallen kan je onderop de notebook een klein gaatje (met de tekst "Reset") vinden waar zich een knop in bevindt. Gebruik een paperclip om deze gedurende 10 seconden in te duwen. Wanneer je dit gedaan hebt, kan je de adapter weer aansluiten.

Mocht je de knop niet kunnen vinden, kan je de handleiding raadplegen. Hierin staat afgebeeld waar de knop zich bevindt.

Ik moet wel toegeven dat het resetknopje niet op alle modellen zit, maar aangezien ik het MSN nummer van jouw notebook niet heb, kan ik dat ook niet voor jouw controleren.

Graag hoor ik van jou of het gelukt is.

 

Groet,
Paul2023

JanetT
New Voice
Bericht 3 van 4
29 Weergaven
Bericht 3 van 4
29 Weergaven

Bedankt voor je bericht. Het isinmiddels opgelost. Het snoertje zat in de verkeerde ingang..Aan de rechterkant ipv linkerkant. Dom..maar gelukkig opgelost.

Paul2023
Tutor
Bericht 4 van 4
25 Weergaven
Bericht 4 van 4
25 Weergaven

Hoi @JanetT ,

 

Fijn om te horen dat het probleem opgelost is.

 

Groet,

Paul2023

3 ANTWOORDEN 3