annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Medion MD62141 start niet meer op

3 RÉPONSES 3
Leopol1958
Beginner
Message 1 sur 4
135 Visites
Message 1 sur 4
135 Visites

Medion MD62141 start niet meer op

Hoy, sinds gisteren heb ik problemen met mijn notebook. Het aan/ uit lampje blijft enkele seconden branden en valt dan uit. Laptop start ook niet op, het lijkt dat hij niet genoeg energie krijgt om op te starten. Ik heb al een andere adapter geprobeerd, maar dat helpt niet. De batterij is bij dit model ingewerkt, dus niet uitneembaar. Iemand een oplossing?

3 RÉPONSES 3
Paul2023
Tutor
Message 2 sur 4
133 Visites
Message 2 sur 4
133 Visites

Hoi @Leopol1958,

 

Mogelijk bevindt er zich restspanning op het systeem.
Dit kan je verwijderen door de notebook uit te schakelen en vervolgens de adapter af te koppelen.

Onderop de notebook zal je een klein gaatje (met de tekst RESET ernaast) vinden waar zich een knop in bevindt. Gebruik een paperclip om deze gedurende 10 seconden in te duwen. Wanneer je dit gedaan hebt, kan je de adapter weer aansluiten.

 

Mocht je de knop niet kunnen vinden, wil ik je verwijzen naar de handleiding. Hierin zal afgebeeld worden waar de knop zich bevindt.

 

Groet,

Paul2023

Leopol1958
Beginner
Message 3 sur 4
98 Visites
Message 3 sur 4
98 Visites

Hoy Paul2023, de handeling die je voorstelde heb ik intussen reeds enkele malen uitgevoerd, echter zonder resultaat.

Paul2023
Tutor
Message 4 sur 4
56 Visites
Message 4 sur 4
56 Visites

Hoi @Leopol1958 ,

 

Het feit dat je de restspanning verwijderd hebt en ook een ander oplader uitgeprobeerd hebt zonder het gewenste resultaat, zou inderdaad erop kunnen wijzen dat er sprake is van een probleem in de stroomtoevoer. Aan  de oplader zal het niet liggen, mits de tweede oplader defect is. Dit zou een hardware-probleem kunnen zijn.

 

Je zou kunnen overwegen jouw notebook aan te bieden voor reparatie. Indien jouw notebook nog onder garantie is, en de oorzaak van het probleem ook onder de garantie valt, zou deze kosteloos gerepareerd kunnen worden. 

 

Om de notebook aan te melden voor reparatie, kan je gebruik maken van het contactformulier op de Medion website. Deze kunt u bereiken door te klikken op: https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

 

Groet,

Paul2023

 

3 RÉPONSES 3