annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MD63540 kan niet booten

1 ANTWOORD 1
gekkedave
Newcomer
Bericht 1 van 2
777 Weergaven
Bericht 1 van 2
777 Weergaven

MD63540 kan niet booten

Ik heb hier een Medion MD63540 MSN 30028546 die niet kan booten.

 

Logo Medion komt op het scherm en cirkeltje blijft draaien, eindeloos. Heb secure boot al eens uitgeschakeld, maar heeft geen oplossing.

Als ik tracht te booten van een usb stick met Windows 10 erop, zelfde probleem. Windows logo komt op het scherm en cirkeltje blijft eindeloos draaien.

Vervolgens ook geprobeerd om de SSD te installeren via een andere computer, dat lukt wel. Maar bij terugplaatsen in het oorspronkelijke toestel, opnieuw hetzelfde probleem.

 

Kan ik dit zelf oplossen of doe ik beter een serviceverzoek?

 

Wat wel gelukt is, is uitvoeren van Memtest via een usb stick. Het geheugen geeft geen fouten.

1 ANTWOORD 1
daddle
Superuser
Bericht 2 van 2
772 Weergaven
Bericht 2 van 2
772 Weergaven

@gekkedave 

 

Jij kunt proberen de Laptop met geperste F10 toets optestarten. (misschien met jouw Laptop de F8 toets inplaats)

Als het gelukt, kriig je de Bootmenü op de scherm. de onderste lijn laat je in het Bios komen ( misschien ook de toets F2 bij opstarten gedrukt)

In het Bios dann de defaults laden. Dann met F10 erúit gaan en save it.

 

Wat je nog kunt doen is met de MediaCreationTool een Win 10 USB Stick maken (google voor Win 10 Iso) dan met de F10 toets (of F8) in de bootmenu booten, en van deze de USB Stick opstarten. (welke Win 10 USB stick had jij geprobeerd?)

In het begin de reparatieopties kiezen, en het startverhouden van de Win installatie laten proefen.  

 

de groeten, daddle 

 

Edit: Welk Instellingen is er onder advanced voor de SSD te zien? En op de pagina Boot, staat daar een Windows BootManager ingesteld?

1 ANTWOORD 1