annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Keyboard toetsen 1df; werken opeens niet meer . en de 6 op numeriek..

5 ANTWOORDEN 5
Ronali
Trainee
Bericht 1 van 6
3.136 Weergaven
Bericht 1 van 6
3.136 Weergaven

Keyboard toetsen 1df; werken opeens niet meer . en de 6 op numeriek..

smorgens nog alles kunnen tikken zonder problemen smiddags werken een aantal toetsen opeens niet meer. Wel later een windows systeemupdate geconstateerd. Ik heb een notebook E6432 Akoya.  likt mi

een driver probleem oid. Om alles met alt toetsen te doen beete vervelend. en letter na de i kan ik ook niet via alt maken.Is er een oplossing.

5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 2 van 6
3.132 Weergaven
Bericht 2 van 6
3.132 Weergaven

Hoi @Ronali , 

 

Heb je al geprobeerd of een extern toetsenbord wel werkt? Het lijkt mij eerder een hardware probleem van het toetsenbord dan een driver probleem. Je zou natuurlijk de update terug kunnen draaien om die uit te sluiten, maar ik zou bij een softwareprobleem niet direct verwachten dat toetsen helemaal niet reageren, eerder dat ze andere tekens of acties geven of zo.

 

Groetjes, 

Anu

Ronali
Trainee
Bericht 3 van 6
3.126 Weergaven
Bericht 3 van 6
3.126 Weergaven

dankJe Anu. helaas heb ik d ie bi J de hand..Ik ga er achteraan.

Ronali
Trainee
Bericht 4 van 6
3.114 Weergaven
Bericht 4 van 6
3.114 Weergaven

Een extra aangesloten toetsenbord werkt wel. Zijn er nog andere ideeen?  Ik heb ook driver verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Wat ik zo vreemd vind is dat  er gelijk een aantal toetsen niet werken.  Laptop is 2 jaar en 4 maanden oud... Helaas net 4 maanden buiten de garantie...

Anu
Scientist
Bericht 5 van 6
3.109 Weergaven
Bericht 5 van 6
3.109 Weergaven

Hoi @Ronali , 

 

Ik ben bang dat het om een defect gaat, dat meerdere toetsen tegelijk uitvallen hoeft niet vreemd te zijn, dat kan te maken hebben met de matrix waarmee het toetsenbord werkt, als daar een contact van uitvalt zullen alle toetsen die via dat contact lopen niet meer werken.

 

Groetjes, 

Anu

 

Ronali
Trainee
Bericht 6 van 6
3.104 Weergaven
Bericht 6 van 6
3.104 Weergaven

Anu,

dankjevoorhet antwoord.

Begin het een beetje te snappen en aan te nemen dat het hardware is.. helaas..

..Smiley Vrolijk

vr groet

Ronald

5 ANTWOORDEN 5