annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gevolgen terug naar fabrieksinstellingen

1 ANTWOORD 1
Godfried
Beginner
Bericht 1 van 2
756 Weergaven
Bericht 1 van 2
756 Weergaven

Gevolgen terug naar fabrieksinstellingen

Hallo, ik ben Godfried en heb sinds een jaar of 4 een erazer laptop die ik terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen omdat ik problemen heb met upgraden naar windows 11. Ik op de oorspronkelijke ssd-schijf staan de delen c: en d: en op de d: staan de herstel bestanden. Begrijp dat ik met F11 de herstelbestanden kan activeren en dan aanwijzingen kan volgen. De vraag die ik heb: er zijn na aankoop 2 ssd-schijven bijgeplaatst in de laptop. Kan ik die gewoon laten zitten bij het herstel naar fabrieksinstellingen of gaat dat problemen opleveren (raak ik bv bestanden daarop kwijt). Ze hebben de aanduiding e: en f:

 

bedankt voor het meedenken.

1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
745 Weergaven
Bericht 2 van 2
745 Weergaven

Hallo @Godfried, en welkom bij de community.

 

Het is altijd aanbevolen om een back-up op een externe harde schijf op te slaan voordat u de laptop reset.

 

Zo kan, als er een fout optreedt of als er toch individuele bestanden worden verwijderd, het verlies van deze gegevens worden voorkomen.


Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1