annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Erazer Major X10 Bios versie

3 ANTWOORDEN 3
Dane
New Voice
Bericht 1 van 4
1.287 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.287 Weergaven

Erazer Major X10 Bios versie

Beste Medion Community,

 

Ik vroeg mij af wat de laatste BIOS versie is van dit moment?

De huidige versie die er nu op staat is M1IB005.

 

Op de support pagina van de desbetreffende laptop staan enkel de gebruiksaanwijzingen en niets over eventuele bios/driver updates.

Is hier een pagina voor?

Tags (4)
3 ANTWOORDEN 3
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 4
1.262 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.262 Weergaven

Hallo @Dane, en welkom bij de community.

 

De nieuwe bios zou eigenlijk via Windows Update moeten komen. Controleer of er lopende updates zijn en voer deze indien nodig uit.

 

Als er problemen zijn met uw apparaat, laat ons dan weten welke dat zijn.

 

Mocht dit niet het geval zijn, informeer ons dan even.

 

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Dane
New Voice
Bericht 3 van 4
1.252 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.252 Weergaven

@EastClintwood, er zijn geen problemen op dit moment gelukkig. Echter vind ik de instelmogelijkheden van de bios wel zeer beperkt van wat ik gewent ben. ( Eg: DRAM snelheid instellen, discrete graphics card only, USB configuratie, etc...)

 

Ik was ook op zoek naar een manier om voltage control vrij te geven. Ik weet dat Intel dit sinds de 12de serie wat lastiger heeft gemaakt op de 'normale' H series, maar had de hoop dat Medion hiervoor een bypass had gemaakt 😌.

 

In ieder geval bedankt voor je antwoord en ik houd de windows update in de gaten!


EastClintwood
Moderator
Bericht 4 van 4
1.244 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.244 Weergaven

Bonjour @Dane,

 

On ne t'a donc pas proposé une nouvelle version du Bios via Microsoft (108) ?

 

Si les possibilités de réglage ne changent pas avec la nouvelle version du Bios, informe-nous et je transmettrai ta demande au service compétent pour qu'il puisse te donner une réponse.

 

Salutations,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
3 ANTWOORDEN 3