annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen DEL toets?

10 ANTWOORDEN 10
Bodtje
New Voice
Bericht 1 van 11
3.433 Weergaven
Bericht 1 van 11
3.433 Weergaven

Geen DEL toets?

Hallo iedereen,

ik heb zonet een MEDION laptop AKOYA E4251 gekocht.

Tot mijn verbazing vind ik geen DEL (verwijder) toets op het klavier.

Hoe kunnen dan bv. letters rechts van de cursor verwijderd worden? Of iconen op het bureaublad?

Dank bij voorbaat,

Marc

10 ANTWOORDEN 10
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 11
2.705 Weergaven
Bericht 2 van 11
2.705 Weergaven

Hallo @Bodtje en welkom

heb je een delete-toets (Entf) of werkt dat niet voor jou?

Entf.png

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Bodtje
New Voice
Bericht 3 van 11
2.700 Weergaven
Bericht 3 van 11
2.700 Weergaven

Hoi @Fishtown ,

dank voor je snelle reactie.

Ik heb een heel ander klavier. Links van de Aan/Uit toets staat bij mij een Insert toets.

Jouw klavier ziet er Duitstalig uit...

Ik stuur later een foto door van het mijne. Smartphone batterij is plat nu 😋.

😉

Marc

Major_ToM
Professor
Bericht 4 van 11
2.639 Weergaven
Bericht 4 van 11
2.639 Weergaven

Hoi@Bodtje,

 

kunt u een foto van uw MEDION toetsenbord uploaden? Dit zou ons enorm helpen om het probleem op te lossen.

 

Groet

 

Major ToM


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Bodtje
New Voice
Bericht 5 van 11
2.634 Weergaven
Bericht 5 van 11
2.634 Weergaven

Dag @Major_ToM 

 

hierbij de gevraagde foto. Dank voor je interesse in mijn probleem.

 

Vriendelijke groet,
Bodtje

 

20220401_082416.jpg

Major_ToM
Professor
Bericht 6 van 11
2.628 Weergaven
Bericht 6 van 11
2.628 Weergaven

Hoi @Bodtje ,

 

Ik heb net informatie gekregen van de technische afdeling, dat deze speciale variant van de MEDION AKOYA E3216 notebook wordt verkocht zonder een "Delete"-toets.

 

Groetjes

 

Major ToM


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Bodtje
New Voice
Bericht 7 van 11
2.624 Weergaven
Bericht 7 van 11
2.624 Weergaven

Euhhh ja,

 

dat is dus wat ik gemerkt heb... en dat was ook mijn vraag. Waarom? Dit is toch hoogst ongebruikelijk.

Speciale variant? Wat is daar zo speciaal aan? Hoe moet de gebruiker nu een item deleten?

 

Vriendelijke groet,

Marc

Major_ToM
Professor
Bericht 8 van 11
2.614 Weergaven
Bericht 8 van 11
2.614 Weergaven

Hoi@Bodtje ,


voor zover ik weet werd de notebook in verschillende configuraties verkocht.
De notebook die je hebt gekocht lijkt een variant te zijn met een bepaald toetsenbord zonder delete-toets, maar wij als Community moderatrors kunnen je helaas niet vertellen waarom.

Groetjes

 

Major ToM

 


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Bodtje
New Voice
Bericht 9 van 11
2.609 Weergaven
Bericht 9 van 11
2.609 Weergaven

Dank @Major_ToM ,

 

ik begrijp dat dit misschien buiten uw bevoegdheid ligt.

Toch even zeggen dat dit nergens vermeld staat bij de configuratie op de website. Integendeel op de pagian van de E4251 staat een afbeelding van het klavier (een Duitstalig weliswaar) waarop wel degelijk een Del(Entf)-toets te zien is. Ik vermoed dat het hier niet om een "speciale" versie versie gaat, maar om een "foutieve" versie.

 

Toch bedankt voor je inspanningen. Kan u mij misschien zeggen wie ik dan wel kan aanspreken i.v.m. mijn probleem? Want dit is toch wel een probleem, een ontbrekende toets.

 

Vriendelijke groet,

Bodtje

Bodtje
New Voice
Bericht 10 van 11
2.605 Weergaven
Bericht 10 van 11
2.605 Weergaven

Beste @Major_ToM ,

 

ik vergat de link naar de pagina mee te geven waarop de Akoya E4251 aangeboden wordt.

Bij deze.

 

Groet,

Bodtje

10 ANTWOORDEN 10