annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Drivers Medion E1235T MD 99973

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
Regelneef
Beginner
Bericht 1 van 5
1.830 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.830 Weergaven

Drivers Medion E1235T MD 99973

Van het weekend heb ik mijn Medion E1235T een schone installatie naar Windows 10 21H2 gegeven.

Echter blijkt dat veel van de hardware niet standaard gedetecteerd wordt.

 

Op de website van Medion zijn de drivers voor deze computer verdwenen en staat er:

"Windows 10 maakt het gemakkelijk om de nieuwste software, firmware-updates en nieuwe hardwarestuurprogramma's te vinden. Het detecteert de meeste apparaten automatisch en installeert de benodigde stuurprogramma's, software en firmware-updates wanneer je verbinding hebt met internet, dit houdt je computer up-to-date. Daarom bieden we op dit moment geen driverupdates aan om te downloaden."

 

Echter is dit niet de realiteit, de volgende hardware werkt niet meer:

  1. Touchscreen
  2. geluid
  3. Microfoon
  4. Webcam
  5. Batterij indicator
  6. bewegingssensor

Weet iemand waar ik de oorspronkelijke drives van dit systeem kan downloaden, want zo heb ik er niets aan. Want alles deed het prima voor de schone installatie.

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 5
1.738 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.738 Weergaven

Hallo @Regelneef  en welkom

heb je een Win 32 bit-versie!

helpt dat je verder?

https://www.medion.com/de/servicebackend/_lightbox/treiber_details.php?did=15394&hgt=387

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Outy
Moderator
Bericht 2 van 5
1.749 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.749 Weergaven

Hey @Regelneef ,

 

Windows 10 detecteert normaal de hardware van het apparaat, heb je eventueel een MSN van het toestel?

 

Groetjes,

Outy

Regelneef
Beginner
Bericht 3 van 5
1.741 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.741 Weergaven

@Outy 

Ik snap er ook helemaal niets van. Mijn MSN is 30020588. 

Zelf in Linux pakt hij gewoon het touchscreen 🤔

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 5
1.739 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.739 Weergaven

Hallo @Regelneef  en welkom

heb je een Win 32 bit-versie!

helpt dat je verder?

https://www.medion.com/de/servicebackend/_lightbox/treiber_details.php?did=15394&hgt=387

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Regelneef
Beginner
Bericht 5 van 5
1.729 Weergaven
Bericht 5 van 5
1.729 Weergaven

Ontzettend bedankt Fishtown!

Het ging niet helemaal vlekkeloos, 1x crash tijdens het installeren maar alles doet het weer!!!

Waarom kan Medion niet gewoon standaard hier naar verwijzen, met de uitleg als het niet gedetecteerd wordt gebruik dan .....?

4 ANTWOORDEN 4