cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Beeldscherm

3 REPLIES 3
PP
Beginner
Message 1 of 4
4,876 Views
Message 1 of 4
4,876 Views

Beeldscherm

Ik heb sedert febr 2014 een Medion Akoya Notebook 15,6''. Zowat 2 maanden terug splitst het beeldscherm qu kleur zich op in twee exacte (verticale) helften. De ene is bv. donker, de andere helft licht blauw. Wanneer ik het scherm beweeg - bv. wat rechter zet - wordt het kleurenverschil intenser of zwakker. Ik ben over het gebruik wel heel tevreden en zou graag die fout op de een of de andere manier kunnen oplossen. Medion heeft me in een mail laen verstaan dat een nieuw beelscherm (en zeker een touchscreen) wel heel prijzig is. Vandaar nu m'n vraag of er iemand een andere, prijs-aanvaardbare oplossing zou weten voor het mankement?

3 REPLIES 3
Iks-Jott
Superuser
Message 2 of 4
4,871 Views
Message 2 of 4
4,871 Views

Hoi @PP,

 

welkom bij de community.

 

Waar heb jij je notebook gekocht? Als jij het bei Aldi gekocht hebt, zit er misschien nog garantie op, als jij het niet hebt laten vallenSmiley Sad. Tenminste in Duitsland verleent Aldi 3 jaar garantie voor Medion gereedschappen. Ik denk dat het in Nederland ook zo is. Moet je eens in jouw garantievoorwaarden nakijken.

 

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
PP
Beginner
Message 3 of 4
4,809 Views
Message 3 of 4
4,809 Views

Hallo Iks-Jott,

 

Ik heb die hier in Vlaanderen (België) gekocht via Medion online. Bij ons zit daar slechts twee jaar garantie op. We zijn natuurlijk ook een kleiner land, dus ... Smiley Wink

Vriendelijke groet.

 

PP

Iks-Jott
Superuser
Message 4 of 4
4,790 Views
Message 4 of 4
4,790 Views


PP schreef:

Hallo Iks-Jott,

We zijn natuurlijk ook een kleiner land, dus ... Smiley Wink

 


@PP

 

Dat heeft er niets mee te doen.Smiley Happy

Als je in Duitsland van Medion koopt, krijg je ook maar 2 jaar garantie. Alleen via Aldi is dat anders.

Waar je in België een beeldscherm kunt laten vervangen, weet ik helaas niet.

Veel succes!

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
3 REPLIES 3