annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oude data terughalen van 2Tb NAS

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
Boegies
Beginner
Bericht 1 van 5
970 Weergaven
Bericht 1 van 5
970 Weergaven

Oude data terughalen van 2Tb NAS

Mijn oude 2 TB Nas heeft het een tijd geleden begeven. Nu opnieuw benaderd en zowaar ik kan als admin inloggen.

Echter de Nas zegt nu dat er geen data aanwezig is. Wel zie ik de oude gebruikers nog.

Kan ik ergens mijn oude data (oa foto's ed) terugvinden?

Al vast dank voor jullie hulp.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Boegies
Beginner
Bericht 4 van 5
904 Weergaven
Bericht 4 van 5
904 Weergaven

Hoi Paul,

Dank voor je reactie. Inmiddels je optie geprobeerd. Helaas geen enkele reactie van de harddisk. Denk dat deze overleden is.

 

Grt

Eef

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Boegies
Beginner
Bericht 2 van 5
955 Weergaven
Bericht 2 van 5
955 Weergaven

Aanvulling op mijn bovenstaande hulpvraag,. Bij het opstarten van de Nas springt de garde schijf aan, maar gaat nagenoeg direct weer uit. Nader de instellingen bekeken, wordt de harde schijf niet gezien door de NAS.
Wie weet een oplossing om mijn data te achterhalen?

Paul2023
Tutor
Bericht 3 van 5
948 Weergaven
Bericht 3 van 5
948 Weergaven

Hoi @Boegies,

 

Je geeft aan dat jouw oude 2 TB Nas het een tijd geleden begeven heeft. Ondanks het feit dat de kans aanwezig is dat de schijf beschadigd is, kan je proberen on de HDD eruit te halen en deze rechtstreeks te koppelen op een pc/notebook. Deze kan je zowel intern als extern aansluiten. Indien jouw data nog aanwezig is, zou je deze zeker terug kunnen vinden.

 

Groet,

Paul2023

Boegies
Beginner
Bericht 4 van 5
905 Weergaven
Bericht 4 van 5
905 Weergaven

Hoi Paul,

Dank voor je reactie. Inmiddels je optie geprobeerd. Helaas geen enkele reactie van de harddisk. Denk dat deze overleden is.

 

Grt

Eef

 

Paul2023
Tutor
Bericht 5 van 5
543 Weergaven
Bericht 5 van 5
543 Weergaven

@Boegies ,

 

Voordat wij definitief de conclusie trekken dat de schijf kapot is, is het raadzaam te controleren in schijfbeheer of de schijf daar wel gezien wordt.

Als dubbele check kan je ook in het BIOS (tabblad "Main") controleren of de schijf daar gezien wordt.

Als de schijf in beide gevallen niet gezien wordt, ben ik dan ook bang dat de schijf "overleden" is.

 

Groet,

Paul2023

4 ANTWOORDEN 4