cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Life cloud agent voor 2x NAS Medion

SOLVED
2 REPLIES 2
dutchbarnie
Apprentice
Message 1 of 3
3,492 Views
Message 1 of 3
3,492 Views

Life cloud agent voor 2x NAS Medion

Dag.

Is het mogelijk met de life cloud agent (zoals geladen in de taakbalk) 2 apparaten te benaderen via life cloud www met een keuze menu of iets dergelijks?

Mvg, Dirk

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
dutchbarnie
Apprentice
Message 3 of 3
4,161 Views
Message 3 of 3
4,161 Views

Dag.

Het is nu zo dat indien er 2 x NAS Medion in het netwerk is opgenomen de Agent automatisch met de NAS contact maakt waarmee de software geïnstalleerd is.
Na het opnemen van NAS 2 in het netwerk "ziet" de Agent de tweede NAS wel maar doet er niets mee.

Na uitloggen op NAS 1 en weer opnieuw inloggen komt de vraag op welke NAS er ingelogd moet worden.

Beide IP namen zijn dan zichtbaar en het werkt met inloggen.

Dat zou dus het antwoord zijn (in ieder geval voor mij).

Mvg, Dirk

View solution in original post

2 REPLIES 2
Anu
Scientist
Message 2 of 3
3,483 Views
Message 2 of 3
3,483 Views

Hoi @dutchbarnie

 

Zover ik heb kunnen achterhalen is dat niet mogelijk en kun je enkel op de ene uitloggen en op de andere weer inloggen, maar ik heb zelf de NAS niet (laat staan 2), dus voor je testen kan ik het helaas niet 😞

 

Groetjes, 

Anu

dutchbarnie
Apprentice
Message 3 of 3
4,162 Views
Message 3 of 3
4,162 Views

Dag.

Het is nu zo dat indien er 2 x NAS Medion in het netwerk is opgenomen de Agent automatisch met de NAS contact maakt waarmee de software geïnstalleerd is.
Na het opnemen van NAS 2 in het netwerk "ziet" de Agent de tweede NAS wel maar doet er niets mee.

Na uitloggen op NAS 1 en weer opnieuw inloggen komt de vraag op welke NAS er ingelogd moet worden.

Beide IP namen zijn dan zichtbaar en het werkt met inloggen.

Dat zou dus het antwoord zijn (in ieder geval voor mij).

Mvg, Dirk

2 REPLIES 2