annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Life cloud agent voor 2x NAS Medion

OPGELOST
2 ANTWOORDEN 2
dutchbarnie
Apprentice
Bericht 1 van 3
3.253 Weergaven
Bericht 1 van 3
3.253 Weergaven

Life cloud agent voor 2x NAS Medion

Dag.

Is het mogelijk met de life cloud agent (zoals geladen in de taakbalk) 2 apparaten te benaderen via life cloud www met een keuze menu of iets dergelijks?

Mvg, Dirk

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
dutchbarnie
Apprentice
Bericht 3 van 3
3.922 Weergaven
Bericht 3 van 3
3.922 Weergaven

Dag.

Het is nu zo dat indien er 2 x NAS Medion in het netwerk is opgenomen de Agent automatisch met de NAS contact maakt waarmee de software geïnstalleerd is.
Na het opnemen van NAS 2 in het netwerk "ziet" de Agent de tweede NAS wel maar doet er niets mee.

Na uitloggen op NAS 1 en weer opnieuw inloggen komt de vraag op welke NAS er ingelogd moet worden.

Beide IP namen zijn dan zichtbaar en het werkt met inloggen.

Dat zou dus het antwoord zijn (in ieder geval voor mij).

Mvg, Dirk

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Anu
Scientist
Bericht 2 van 3
3.244 Weergaven
Bericht 2 van 3
3.244 Weergaven

Hoi @dutchbarnie

 

Zover ik heb kunnen achterhalen is dat niet mogelijk en kun je enkel op de ene uitloggen en op de andere weer inloggen, maar ik heb zelf de NAS niet (laat staan 2), dus voor je testen kan ik het helaas niet 😞

 

Groetjes, 

Anu

dutchbarnie
Apprentice
Bericht 3 van 3
3.923 Weergaven
Bericht 3 van 3
3.923 Weergaven

Dag.

Het is nu zo dat indien er 2 x NAS Medion in het netwerk is opgenomen de Agent automatisch met de NAS contact maakt waarmee de software geïnstalleerd is.
Na het opnemen van NAS 2 in het netwerk "ziet" de Agent de tweede NAS wel maar doet er niets mee.

Na uitloggen op NAS 1 en weer opnieuw inloggen komt de vraag op welke NAS er ingelogd moet worden.

Beide IP namen zijn dan zichtbaar en het werkt met inloggen.

Dat zou dus het antwoord zijn (in ieder geval voor mij).

Mvg, Dirk

2 ANTWOORDEN 2