annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gebruik Flash Medion Life Cloud.

11 ANTWOORDEN 11
pjmthissen
Newcomer
Bericht 1 van 12
10.483 Weergaven
Bericht 1 van 12
10.483 Weergaven

Gebruik Flash Medion Life Cloud.

In 2020 zullen alle browsers stoppen met het ondersteunen van Flash.

Iemand een idee wanneer er een Medion Life Cloud versie komt die géén Flash meer nodig heeft?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoord(en)

 

Gr. Peter

11 ANTWOORDEN 11
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 11 van 12
1.952 Weergaven
Bericht 11 van 12
1.952 Weergaven

Hallo 

 

De Nas heeft inderdaad Flash nodig om te werken.

Wellicht heb je nog een verouderd toestel waar Flash op staat zodat je verbinding kunt maken met de NAS. 

 

Groet

Snelle 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
cjvk
Newcomer
Bericht 12 van 12
1.838 Weergaven
Bericht 12 van 12
1.838 Weergaven

Hoi ik zit met het zelfde probleem met mijn nas. Ik heb contact gehad met medion nl maar doodleuk word verteld dat er geen ondersteuning meer komt voor mijn nas.

Nu ben ik er wel achter dat als je je nas reset en opnieuw lifecloud installeert op de pc je altijd wel bij je bestanden kan in het netwerk. Je kan alleen niet meer de instellingen veranderen in je nas. Het werkt in ieder geval wel voor mij hopelijk ook voor jou of voor anderen. Ter info ik draai windows 10

 

Dit was het antwoord van medion:

 

Helaas moeten wij u mededelen dat voor de NAS geen updates meer komen en dat door het stoppen van Flash deze niet meer benaderbaar zal zijn.
Als u nog apparaten heeft waar wel Flash op geinstalleerd is zullen deze de NAS wel kunnen benaderen.


11 ANTWOORDEN 11