annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pincode voor het navigatiesysteem

6 ANTWOORDEN 6
Sopmodje
Beginner
Bericht 1 van 7
53.950 Weergaven
Bericht 1 van 7
53.950 Weergaven

Pincode voor het navigatiesysteem

Ik had een wachtwoord op mijn navigatiesysteem ingesteld, en nu heeft mijn dochter die een paar keer verkeerd ingevoerd waardoor het apparaat geblokkeerd is, nu moet ik een of andere supercode ingeven, maar die weet ik niet?! Heeft iemand enig idee wat deze code is of waar ik deze kan vinden? We vertrekken over een paar weken op vakantie en dan heb ik de navigatie hard nodig! Help!!
6 ANTWOORDEN 6
RS13
Master NL
Bericht 2 van 7
53.706 Weergaven
Bericht 2 van 7
53.706 Weergaven

Goedemiddag @Sopmodje

 

Wanneer je een wachwoord op het toestelhebt ingesteld, en dit 3 maal verkeerd ingeeft, heb je inderdaad de Superpincode nodig om het apparaat weer vrij te schakelen, normaal krijg je deze code op het moment dat je het wachtwoord instelt. 

Wanneer je de Superpincode niet meer weet, kun je het beste contact opnemen met de serviceafdeling (zie http://www.medion.com/nl/service/contact/ ). Daar kunnen ze een nieuwe Superpin voor je laten genereren. 

Hier hebben ze wel hetvolgende voor nodig:

-Het MD en het MSN nummer van het navigatiesysteem.

-De UUID code die in het scherm wordt weergegeven.

-Een kopie van je bewijs van aankoop. 

 

Groeten, 

Paul

Contessa
Explorer
Bericht 3 van 7
53.704 Weergaven
Bericht 3 van 7
53.704 Weergaven

Hallo @Sopmodje

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groetjes, Contessa
Sopmodje
Beginner
Bericht 4 van 7
53.644 Weergaven
Bericht 4 van 7
53.644 Weergaven

Oei, de kassabon zou nog wel eens een probleem kunnen worden, ik denk dat ik de navigatie al iets meer dan een jaar of 3 heb, ik denk niet dat ik de bon nog ga kunnen vinden. Garantie zit er zowieso niet meer op dus waarom zou ik dan een bon nodig hebben? Het kan toch niet zo zijn dat ik hem nu weg moet gooien alleen omdat ik de bon niet heb en de code ben vergeten. Ik zal ook vast niet de enige zijn die zijn code niet meer weet en geen bon heeft, daar kun je mensen toch niet op afstraffen?
Captain_Obvious
Apprentice
Bericht 5 van 7
53.607 Weergaven
Bericht 5 van 7
53.607 Weergaven

Dus u stelt dus voor dat iedereen die vraagt naar de ontgrendelcode deze maar gewoon verstrekt moet worden?
Dan kan dus elke crimineel die een navigatiesysteem steelt, even contact opnemen, en hoppa hij krijgt de ontgrendelcode.

Één van de weinige voor de handliggende accessoires van een navigatiesysteem welke bij een diefstal niet gestolen worden is namelijk de aanschafbon, laat staan de eenmalig verstrekte ontgrendelcode.

Wees blij dat het niet zo gemakkelijk kan, dan worden ook de ruiten van uw auto niet ingeslagen omdat het navigatiesysteem onbruikbaar is zonder ontgrendelcode.
Sopmodje
Beginner
Bericht 6 van 7
53.054 Weergaven
Bericht 6 van 7
53.054 Weergaven

Mja, als je het zo stelt heb je inderdaad ergens wel een punt, dat wordt dus hard zoeken naar een kassabon, er zal niets anders opzitten denk ik 😞

Anu
Scientist
Bericht 7 van 7
52.982 Weergaven
Bericht 7 van 7
52.982 Weergaven

@Captain_Obvious goeie reactie, fijn om te weten inderdaad dat er niet zo lichtzinnig gedacht wordt over het verstrekken van zulke informatie. 

 

Groetjes, 

Anu

6 ANTWOORDEN 6