annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontbrekende items bij openen doos van de Airfryer MD10072

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
Piranha
Beginner
Bericht 1 van 5
2.125 Weergaven
Bericht 1 van 5
2.125 Weergaven

ontbrekende items bij openen doos van de Airfryer MD10072

Bestelling online bij Medion.be : 309778467 op 12-05-2022 en ontvangen op 16-05-2022

Na opening stel ik vast dat de draaispies (3-delig) en de handleiding en de garantie kaart ontbreekt.

 

Na het formulier in te vullen en ook verschillende keren telefonisch kontakt proberen te krijgen heb ik tot op heden nog altijd geen antwoord ontvangen en dus ook geen ontvangst van de ontbrekende delen.

Graag asap een reactie en levering van de ontbrekende delen.

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Piranha
Beginner
Bericht 5 van 5
2.095 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.095 Weergaven

Vandaag 27-05-2022 ontbrekende item draaispit ontvangen.

 

Probleem opgelost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Raichu
Moderator
Bericht 2 van 5
2.121 Weergaven
Bericht 2 van 5
2.121 Weergaven

Hoi Piranha,

Op het moment dat een bestelling niet compleet is, dan kun je dit het beste via het contactformulier aan ons doorgeven. Voeg hierbij dan a.u.b. een kopie van het aankoopbewijs toe waarop duidelijk vermeld staat welke onderdelen er missen. Zorg ervoor dat de kopie is voorzien van je handtekening.

Zodra wij de e-mail dan in behandeling nemen, zullen we een order aanmaken voor de missende onderdelen. De drukte kan het op dit moment helaas iets langer duren voor wij contact met je opnemen dan je van ons gewend bent. 

 

Groetjes

Piranha
Beginner
Bericht 3 van 5
2.116 Weergaven
Bericht 3 van 5
2.116 Weergaven

Heb nieuwe melding gemaakt zoals gevraagd en bijlage in pdf formaat met handtekening van de aankoopbonPICT1969.JPG

Raichu
Moderator
Bericht 4 van 5
2.111 Weergaven
Bericht 4 van 5
2.111 Weergaven

Hoi Piranha,

Ik heb je e-mail gevonden en zal mijn collega's vragen de draaispies na te sturen. De garantiekaart kunnen we helaas niet nasturen. Deze is ook niet noodzakelijk om garantie te kunnen claimen. Mocht je in de toekomst een probleem ondervinden met de airfryer (hopelijk niet natuurlijk ;)) dan volstaat de kopie van de aankoop bon. Als je rechtstreeks bij ons gekocht hebt, dan staat de aankoop al in ons systeem.

 

De handleiding van het apparaat kun je alvast via de onderstaande link terug vinden:

https://www.medion.com/nl/service/product-detail/50068440

Hopelijk ontvang je de missende draaispies snel, zodat je optimaal kunt gaan genieten van de airfryer.

 

Groetjes en een fijn weekend!!

Piranha
Beginner
Bericht 5 van 5
2.096 Weergaven
Bericht 5 van 5
2.096 Weergaven

Vandaag 27-05-2022 ontbrekende item draaispit ontvangen.

 

Probleem opgelost

4 ANTWOORDEN 4