annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mini vaatwasser MD 37217

2 ANTWOORDEN 2
Onno65
Newcomer
Bericht 1 van 3
2.142 Weergaven
Bericht 1 van 3
2.142 Weergaven

Mini vaatwasser MD 37217

Geeft storing dat hij geen water heeft maar er zit genoeg in. Als we hem geforceerd leeg pompen en opnieuw vullen geeft hij zelfde probleem. Als we hem aansluiten op waterleiding moeten we zelf de kraan dichtdraaien anders loopt de watertank over.

2 ANTWOORDEN 2
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 3
2.083 Weergaven
Bericht 2 van 3
2.083 Weergaven

Moin @Onno65  en welkom

als de kraan open staat maar het apparaat uit staat, is er dan geen water?

Als dit het geval is en je hebt ook nog een handmatige tank die gevuld moet worden,

dan zal het apparaat een vlotterschakelaar hebben die normaal gesproken het waterniveau detecteert en deze is defect of vastgelopen.

Aangezien ik jouw toestel niet heb kan het ook zijn dat hij in plaats van een vlotterschakelaar ook 2 elektroden heeft of een drukschakelaar (presstostat) die het waterniveau regelt.

Zie je misschien iets door de tankopening?

doei Fishtown

edit:

Ik zag net op een foto dat de opening te klein is of beschermd door een rooster om iets te kunnen zien.
Nog een idee: vul de lege tank met 2,5 liter water en kantel het apparaat ongeveer 45 graden naar alle kanten, de vastgelopen vlotterschakelaar kan losraken (als het die is!)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
Samqq
Newcomer
Bericht 3 van 3
904 Weergaven
Bericht 3 van 3
904 Weergaven

Hoi hoi! Ik heb dus ook exact hetzelfde probleem! Is dit al opgelost bij jou of is er iets defect? 

2 ANTWOORDEN 2