annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Robotstofzuiger werkt niet meer

3 ANTWOORDEN 3
ArjanvMiddelaar
Beginner
Bericht 1 van 4
143 Weergaven
Bericht 1 van 4
143 Weergaven

Medion Robotstofzuiger werkt niet meer

Hallo iedereen, 

 

Al een tijdje gebruik ik de Medion md18503 voor het stofzuigen. Nu reageert hij wel aan het laadstation dat hij oplaad maar zodra dat ik het ding er af haal is hij compleet uitgeschakeld. Heb een andere batterij gekocht hoopte dat het daar mee was opgelost, niet dus. Hij is ook niet hard op de grond gevallen en er is ook niks doorgebrand. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft

 

M.v.gr., 

 

Arjan

3 ANTWOORDEN 3
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 4
115 Weergaven
Bericht 2 van 4
115 Weergaven

hallo @ArjanvMiddelaar en welkom
zoek eerst uit wat er aan de hand is.
Meet de stekker van de voeding die naar het laadstation gaat om te kijken of daar 24 volt uitkomt, steek deze vervolgens in het laadstation en meet vervolgens bij de laadcontacten. Als dat in orde is, kunnen we verder met de stofzuiger:
Steek de stekker uit het stopcontact rechtstreeks in de stofzuiger zonder laadstation en laad hem vervolgens vier uur lang op. werkt het dan?
Probeer het nu

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
ArjanvMiddelaar
Beginner
Bericht 3 van 4
73 Weergaven
Bericht 3 van 4
73 Weergaven

Hey Fishtown,

 

de stofzuiger is aan het laadstation opgeladen en ook direct aan de stofzuiger zelf. De laad indicatie lichtjes branden dan ook, 2 brandende lampjes daarna 3. 

Als ik het ding na een aantal uur van de lader/laadsnoer haal is er totaal geen leven. 

Dacht dus daarom omdat als hij aan het lichtnet zit natuurlijk stroom krijgt en als ik het ding afkoppel compleet dood is het aan de batterij zou liggen. Maar nee..

 

vervolgens het ding opengehaald en gecontroleerd op loszittende stekkertjes en gekeken of er misschien iets is doorgebrand. Dit is niet het geval. 

Now what??

 

mvgr

 

A

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 4
34 Weergaven
Bericht 4 van 4
34 Weergaven

Goedemorgen @ArjanvMiddelaar 
dat klinkt niet goed.

Als u de batterij al heeft vervangen, heeft u als het ware al een aardlekontlading/software-reset uitgevoerd. En het kan geen defecte aan-uitschakelaar zijn, want hij moet ingeschakeld zijn om op te laden, anders laadt hij niet op volgens bda.
Is het mogelijk dat er op de printplaat een "koude" soldeerverbinding zit?

anders De enige manier is om contact op te nemen met de serviceondersteuning. heb je nog garantie?

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
3 ANTWOORDEN 3