abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

MD 19601 robotstofzuiger laadt niet meer

1 ANTWORT 1
JPS
Beginner
Nachricht 1 von 2
79 Aufrufe
Nachricht 1 von 2
79 Aufrufe

MD 19601 robotstofzuiger laadt niet meer

Ik heb een MEDION S10 SW (MD 19601) EU robotstofzuiger. nu geeft hij in de app telkens een foutmelding: fout tijdens laden. Dat gebeurt nadat hij 1 of 2 minuten geladen heeft. 
Het aan/uit knopje knippert snel rood. 

Heb de robot al gereset, alles schoongemaakt, maar het probleem blijft terugkomen. 


Wat kan dat zijn?

1 ANTWORT 1
Paul2023
Mentor
Nachricht 2 von 2
24 Aufrufe
Nachricht 2 von 2
24 Aufrufe

Hoi @JPS,

 

Een snel knipperend rood ledje op jouw robotstofzuiger, zou kunnen duiden op een leeg accu.

 

Je geeft aan dat je een reset hebt uitgevoerd op het apparaat. Voor het gemak geef ik jou de juiste wijze aan, hoe je de reset uit kan voeren. De reset kan je uitvoeren door de aan/uit knop gedurende 10 seconde ingedrukt te houden. Zodra alle ledjes uit gaan, kan je de aan/uit knop loslaten. Na ca. 1 á 2 seconde zullen deze opnieuw aan gaan en kan je opnieuw verbinding maken met het apparaat.  

 

Om een eventueel probleem met de laadcontactpunten uit te sluiten, adviseer ik jou om ook de laadcontactpunten (op het apparaat/laadstation) te controleren of ze nog goed contact maken.

Mocht het zijn dat je geen problemen heb kunnen constateren aan de laadcontactpunten, zou je kunnen overwegen om de robotstofzuiger aan te bieden voor reparatie.

indien het apparaat nog binnen garantie is, zou deze kosteloos kunnen worden gerepareerd. 

 

Om jouw robotstofzuiger aan te bieden voor reparatie, kan je gebruik maken van het contactformulier op de Medion website. deze kunt u bereiken door te klikken op: https://www.medion.com/nl/service/contact-form/general?supportq1=2&supportq2=21F&supportid=21F10

 

Groet,

Paul2023

 

 

1 ANTWORT 1