annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fitnessarmband S3500

OPGELOST
17 ANTWOORDEN 17
Diva
Trainee
Bericht 1 van 18
19.398 Weergaven
Bericht 1 van 18
19.398 Weergaven

Fitnessarmband S3500

Dag Allemaal,

Ik heb vandaag een fitnessarmband gekocht en wil hem via Bluetooth installeren op mijn Samsung S8, dat lukt niet!

Mijn Blutooth werkt perfect met mijn andere toestellen.

Ik heb de app Medion geladen, ingelogd, verbinding gekregen voor de 3500 het draaiende wieltje gekregen om binnen de 10 sec 2 sec op de armband  te duwen, wieltje blijft draaien word dan rood

met de vermelding de verbinding is mislukt probeer het opnieuw, na 25 x ben ik het nu dus wel moe, dus graag hulp hiervoor.

Op voorhand bedankt voor de hulp.

vriendelijke groeten Diva 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerd Solutions
RS13
Master NL
Bericht 2 van 18
15.529 Weergaven
Bericht 2 van 18
15.529 Weergaven

Hoi @Diva

 

Ik heb even nagevraagd bij de technische dienst, en ze geven aan dat bij het aanmelden je niet het schermpje waar de circel op ronddraait moet aanraken, maar het touchknopje onder het scherm even ingedrukt moet houden. Mocht dat niet lukken raden ze aan het eens met een ander toestel te proberen. 

Lukt ook dat niet kun je het beste contact opnemen met onze support, die je via de volgende links vind voor Nederland of België.

 

Groeten, 

Paul

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Diva
Trainee
Bericht 3 van 18
15.375 Weergaven
Bericht 3 van 18
15.375 Weergaven

Dag Paul,

Na alle raad en perikelen van Medion, is met Uw advies het eindelijk gelukt !!!!

Dus hartelijk bedankt voor de goede raad.

Vriendelijke groeten

Div

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
RS13
Master NL
Bericht 2 van 18
15.530 Weergaven
Bericht 2 van 18
15.530 Weergaven

Hoi @Diva

 

Ik heb even nagevraagd bij de technische dienst, en ze geven aan dat bij het aanmelden je niet het schermpje waar de circel op ronddraait moet aanraken, maar het touchknopje onder het scherm even ingedrukt moet houden. Mocht dat niet lukken raden ze aan het eens met een ander toestel te proberen. 

Lukt ook dat niet kun je het beste contact opnemen met onze support, die je via de volgende links vind voor Nederland of België.

 

Groeten, 

Paul

Diva
Trainee
Bericht 3 van 18
15.376 Weergaven
Bericht 3 van 18
15.376 Weergaven

Dag Paul,

Na alle raad en perikelen van Medion, is met Uw advies het eindelijk gelukt !!!!

Dus hartelijk bedankt voor de goede raad.

Vriendelijke groeten

Div

RS13
Master NL
Bericht 4 van 18
15.356 Weergaven
Bericht 4 van 18
15.356 Weergaven

Hoi @Diva , 

 

Bedankt voor de terugkoppeling,  fijn om te horen dat het gelukt is!!

 

Groeten, 

Paul

EllyDP
New Voice
Bericht 5 van 18
15.219 Weergaven
Bericht 5 van 18
15.219 Weergaven

Bij mij werkt het nog steeds niet.

Ik zie ook geen verschil tussen de uitleg hier en in de handleiding. De app op verbinden zetten, 2 seconden op de armband duwen en wachten. Al veel geprobeerd en het werkt niet.

Doe ik toch iets verkeerd?

Diva
Trainee
Bericht 6 van 18
15.132 Weergaven
Bericht 6 van 18
15.132 Weergaven

Dag Elly,

Ik deed het ook verkeerd, door op dat draaiende cirkeltje te drukken, dan werkt het niet

ge moet op de toets die zich links onder bevind op het schermpje.

Misscien, eerst eens de App opnieuw laden, en Uw gsm zeker op Buethoot zetten.

Zo is het bij mij dus uiteindelijk wel gelukt.

Hoop nu bij U ook.

Groeten Diva

EllyDP
New Voice
Bericht 7 van 18
15.077 Weergaven
Bericht 7 van 18
15.077 Weergaven

Dag Diva

 

Welk 'knopje' bedoel je? Gewoon het touchpad zodat het schermpje oplicht? Want dat heb ik al geprobeerd.

Mijn bluetooth app ziet het apparaat wel, maar de Medion app dus nog steeds niet 

 

Groeten

Elly

Diva
Trainee
Bericht 8 van 18
14.996 Weergaven
Bericht 8 van 18
14.996 Weergaven

Elly,

ja het is toch zodat ge het gaat moeten proberen, uiteindelijk is het mij ook zo gelukt.

Ja de Touch pad dus.ge moet er wel telkens opnieuw op drukken zodat hij blijft opstaan. 

De Bluetooth is een post van Paul;

Ik heb even nagevraagd bij de technische dienst, en ze geven aan dat bij het aanmelden je niet het schermpje waar de circel op ronddraait moet aanraken, maar het touchknopje onder het scherm even ingedrukt moet houden. Mocht dat niet lukken raden ze aan het eens met een ander toestel te proberen.

Uiteindelijk is het mij zo gelukt, als Uw bluetooth werkt krijgt ge de in de lijst met armbanden helemaal onderaan S3500 die moet ge aanklikken, en dan begint Uw app er naar te zoeken,als hij hem gevonden heeft staat hij nog allen op Uw scherm, dan moet ge hem weer aanklikken, dan moet normaal de boodschap om te verbinden met bluethoot op Uw gsm komen, plus het wieltje dat draaid, daar moet ge dan op Uw touch knop drukken 2 sc en dan pas op Ok voor de bluetooth verbinding. En als dat nog steeds niet lukt Uw app verwijderen en opnieuw installeren.

En weer proberen, echt wel zorgen dat het werkt, want dan is het leuk, al Uw gegevens komen dan op Uw Gsm.

PS;6.4. MEDION® Fitness-app  Download de bijbehorende gratis app MEDION® Fitness in de Apple App Store of Google Play Store op uw smartphone/tablet. U kunt de app ook automatisch downloaden met behulp van de onderstaande QRcode: Apple App Store/ Google Play Store
6.5. Apparaat via Bluetooth® met de app verbinden
Een Bluetooth®-verbinding is een niet-versleutelde, draadloze vorm van gegevensoverdracht die niet is beveiligd tegen toegang door onbevoegden.                                                                 Schakel Bluetooth in op uw smartphone.                                                                                   Start de MEDION® Fitness-app.  Selecteer in de app de gewenste taal en voer uw persoonlijke gegevens in, zoals geslacht, leeftijd, gewicht, lengte, enzovoort, zodat de waarden (zoals calorieverbruik) kunnen worden berekend.                                                                                      Schakel de fitnessarmband in door kort op de touchtoets te drukken totdat de display is geactiveerd.                                                                                                                                   Tik in de app op de knop VERBINDEN om te starten met zoeken naar het apparaat.

In de app ziet u nu een lijst met alle fitnessarmbanden die zich binnen bereik bevinden.  Selecteer uw fitnessarmband S3500 in de lijst.

In de display van de fitnessarmband verschijnt een draaiende cirkel. 

Druk nu binnen 10 seconden met uw vinger op de touchtoets en houd deze circa 2 seconden ingedrukt om de apparaten met elkaar te verbinden.
Wanneer u niet binnen 10 seconden de verbinding op de fitnessarmband bevestigt, moet u opnieuw een verbindingsprocedure via de app starten.
Zodra de verbinding tot stand is gebracht, verschijnt op de fitnessarmband                                   en ziet u in de app de melding: HET APPARAAT IS AANGESLOTEN EN KLAAR VOOR GEBRUIK.  Tik op de knop OK om de verbinding te verbreken.

groetjes

Diva

 

Diva
Trainee
Bericht 9 van 18
14.675 Weergaven
Bericht 9 van 18
14.675 Weergaven

En Elly is het nu gelukt, ik had toch wel nog een berichtje verwacht van U.

groeten Diva

EllyDP
New Voice
Bericht 10 van 18
14.672 Weergaven
Bericht 10 van 18
14.672 Weergaven

Dag Diva

 

Bedankt voor je reactie!

Hij gaat morgen terug naar de winkel, want werkt nog steeds niet. Na contact met customer support denken ze ook dat er iets mis is.

Jammer, volgende keer beter 🙂

Groeten Elly

17 ANTWOORDEN 17