annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending order

2 ANTWOORDEN 2
Mario72
Newcomer
Bericht 1 van 3
1.734 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.734 Weergaven

Verzending order

  • Ik vind hier nergens iets te terug van mijn order of levering er van echt niet leuk 
2 ANTWOORDEN 2
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 3
1.592 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.592 Weergaven

Hallo @Mario72 

 

Wij kunnen dit ook niet terugzoeken.

Ik denk dat je het beste hiervoor contact kunt leggen met Medion helpdesk. 

 

De levertijden zijn momenteel wel wat langer zo te zien door de drukte van afgelopen weken met cyberweek en blackfriday

 

Groet 

 

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Tags (2)
marien1957
Beginner
Bericht 3 van 3
971 Weergaven
Bericht 3 van 3
971 Weergaven

Beste Mario72,

 

Ik heb ook een klachten mail gestuurd.

Ik heb gelukkig wel mijn order ontvangen, maar een safe behandeling en afhandeling.

Je krijgt van Medion of DPD geen mail dat het wordt afgeleverd, net zoals bij andere pakketdiensten.

Ook stond er in DPD dat het afgeleverd was in Etten Leur i.p.v. Roosendaal.

Bij thuiskomst was het gewoon afgeleverd bij de buren ( lag wel een briefje in de bus ), het vertegenwoordigde toch een hoge waarde mijn bestelling

Een artikel die een hoge waarde vertegenwoordigd verwacht je toch dat het persoonlijk wordt afgeleverd op het juiste adres en verificatie van een legitimatie.

Voor het zelfde geld is een kwaadwillende buur die ontkent het te hebben aangenomen.

 

Bij niet aanwezig zijn van de of een bewoner van het betreffende adres is mijn mening dat het dan naar een DPD pickup point wordt gebracht.

 

2 ANTWOORDEN 2