annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Retour

OPGELOST
11 ANTWOORDEN 11
Zandstra
New Voice
Bericht 1 van 12
5.201 Weergaven
Bericht 1 van 12
5.201 Weergaven

Retour

Ik ben ten einde raad! Al langer dan 2 weken probeer ik contact te krijgen met Medion. Geen reactie op e-mails. Geen contact mogelijk via telefoon. 800keer een terug bel verzoek .

Ik wil mijn defecte radio retour sturen. Ik heb hen defect ontvangen...maar heb een retour voucher nodig. Wat vreselijk omslachtig allemaal als je ziet hoe makkelijk retour bij andere maatschappijen gaat. Ik ben echt ten einde raad en super teleurgesteld in de klantenservice.

Wie weet wat ik moet doen! Voordat ik opgescheept zit met een defect product.

Vrgr zandstra

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Zandstra
New Voice
Bericht 7 van 12
4.089 Weergaven
Bericht 7 van 12
4.089 Weergaven

Na de zoveelste telefonisch poging gisteren na 14 dagen proberen eindelijk iemand aan de telefoon! Ik heb eindelijk n retour voucher te pakken. 

Er was een fikse achterstand vertelde deze medewerker.

Bedankt voor het meedenken!

@Iks-Jott @Raichu 

Vrgr hinke 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 12
4.138 Weergaven
Bericht 2 van 12
4.138 Weergaven

Hoi @Zandstra 

 

welkom bij de community.

 

Ik denk dat @Raichu (Medion medewerker) helpen kan. Door het @ is hij geïnformeerd.

Een gewone user zal het niet kunnen.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Zandstra
New Voice
Bericht 3 van 12
4.128 Weergaven
Bericht 3 van 12
4.128 Weergaven

Dankjewel voor het meedenken @Iks-Jott !

Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 12
4.113 Weergaven
Bericht 4 van 12
4.113 Weergaven

@Zandstra 

 

Ik heb een navraag gedaan.

Door interne omstandigheden kan het op het moment tot 2 weken duren voordat je een retourenlabel krijgt.

Groetjes

Iks-Jott

____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Zandstra
New Voice
Bericht 5 van 12
4.110 Weergaven
Bericht 5 van 12
4.110 Weergaven

Begrijp ik...maar dan moet ik hem wel aangevraagd hebben...wat tot nu toe door geen enkele mogelijkheid tot communicatie niet is gelukt.

Raichu
Moderator
Bericht 6 van 12
4.094 Weergaven
Bericht 6 van 12
4.094 Weergaven

@Zandstra ,

Zou je mij in een persoonlijk bericht even je bestelgegevens kunnen doorsturen, dan kan ik voor je nakijken hoe ver ze met je aanvraag zijn. Ik kan je niet beloven dat het daardoor sneller gaat, maar dan heb je wel iets meer informatie.

 

Groetjes

Zandstra
New Voice
Bericht 7 van 12
4.090 Weergaven
Bericht 7 van 12
4.090 Weergaven

Na de zoveelste telefonisch poging gisteren na 14 dagen proberen eindelijk iemand aan de telefoon! Ik heb eindelijk n retour voucher te pakken. 

Er was een fikse achterstand vertelde deze medewerker.

Bedankt voor het meedenken!

@Iks-Jott @Raichu 

Vrgr hinke 

luc_J
Newcomer
Bericht 8 van 12
4.068 Weergaven
Bericht 8 van 12
4.068 Weergaven

Bij mij juist van hetzelfde. al 3 mails gestuurd, wel telken een automatisch antwoord mail maar nog steeds geen retourvoucher ontvangen.

Verleden week een medewerker van medion aan de lijn gehad en alle gegevens doorgegeven.

Het zou in orde komen, maar kon 1 werkdag duren.

Nog steeds niks ontvangen..... hebben ze daar werkdagen van 72 uur of zo???

Gewoon schandalig!!!

Zandstra
New Voice
Bericht 9 van 12
4.064 Weergaven
Bericht 9 van 12
4.064 Weergaven

Wat vervelend hè @luc_J @, je kunt zo helemaal niks! Ik vond het persoonlijk al zo vervelend dat ik.ziveel werk moest doen om iets retour te sturen

Ik had wel ma eindelijk telefonisch contact, direct de voucher op de mail...

Maar mijn vertrouwen is wel weg...ben zeer benieuwd hoelang ik mag wachten op mijn geld terug.

Jimfiene
Beginner
Bericht 10 van 12
3.979 Weergaven
Bericht 10 van 12
3.979 Weergaven

@Raichu ik heb eergisteren mijn televisie binnen gekregen. Beeld van de tv zit totaal onder de barsten. Ik wilde graag een retourformulier aanmaken zodat ik het product terug kon sturen maar krijg dit voor geen mogelijkheid voor elkaar. Zou jij iets voor mij kunnen betekenen? Ik ben bang dat als ik niet snel geholpen zal worden, ze mijn retour niet serieus nemen omdat ze dan gaan zeggen dat ik er te lang mee heb gewacht en het zelf heb veroorzaakt en nog erger; mijn geld niet terug krijg of geen vervangend product krijg. Is er enige mogelijkheid om contact te krijgen? Ik hoor het graag!

Mvg, Jim

11 ANTWOORDEN 11