annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PC Erazer X10 Bluetooth hapert en heeft een stotterende en verhakkelde weergave !

OPGELOST
4 ANTWOORDEN 4
henryxVR
Beginner
Bericht 1 van 5
1.186 Weergaven
Bericht 1 van 5
1.186 Weergaven

PC Erazer X10 Bluetooth hapert en heeft een stotterende en verhakkelde weergave !

Bij geen enkele bluetooth koptelefoon krijg ik een normaal afspelen van een geluidsfragment. De koppeling is er wel maar het geluid valt in verhakkelde stukken weg , dan weer een paar seconden terug en dan heeft het geluid weer de hik , het gaat zo maar door . Ik zit gewoon voor mijn scherm , pc staat op mijn bureau op 30 cm . Als ik over mijn scherm leun en naar de achterkant van mijn pc ga op 20 cm is het signaal ongestoord en goed. Ik zou toch op zijn minst op 1 à 2 meter moeten kunnen genieten van mijn muziek en koptelefoon.

Wie kan mij helpen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 5
1.163 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.163 Weergaven

Hallo @henryxVR en welkom
Zijn de antennes aan de achterkant van het apparaat bevestigd en goed vastgeschroefd?
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Teske
Mentor
Bericht 2 van 5
1.172 Weergaven
Bericht 2 van 5
1.172 Weergaven

Goedemorgen @henryxVR

 

Zou je mij het MSN nummer van de PC door kunnen geven? 

Deze staat op de sticker die op de achterkant van de PC staat. 

 

Groetjes Teske 

henryxVR
Beginner
Bericht 3 van 5
1.167 Weergaven
Bericht 3 van 5
1.167 Weergaven

MSN nummer is 10024740

Fishtown
Superuser
Bericht 4 van 5
1.164 Weergaven
Bericht 4 van 5
1.164 Weergaven

Hallo @henryxVR en welkom
Zijn de antennes aan de achterkant van het apparaat bevestigd en goed vastgeschroefd?
Doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
henryxVR
Beginner
Bericht 5 van 5
1.157 Weergaven
Bericht 5 van 5
1.157 Weergaven

De antenne bevestigen is de oplossing ! ik had altijd gedacht dat deze antenne enkel voor Wifi was..... blijkt dus ook te helpen voor Bluetooth en werkt als een versterker voor een zuiver en langere range  ,bedankt voor de oplossing ! 

4 ANTWOORDEN 4