annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe Erazer E45 MD35360 (gaming desktop) - fans blazen continu op volle toeren

3 ANTWOORDEN 3
Huug
Apprentice
Bericht 1 van 4
875 Weergaven
Bericht 1 van 4
875 Weergaven

Nieuwe Erazer E45 MD35360 (gaming desktop) - fans blazen continu op volle toeren

Dag,

Ik heb sinds gisteren bovengenoemde nieuw gekochte computer geïnstalleerd. Het valt me op dat de ventilatoren continu volle kracht blazen (krijg koude handen en geluid is storend). Zelfs onmiddellijk bij opstarten. Dus bij geen belasting van grafische kaart. Hoe is dit op te lossen? Zou voor nieuwe computer toch niet mogen zijn. Ik lees diverse tips over BIOS, windows update terugdraaien, app installeren, in console aanpassen. Graag advies over hoe aanpassen / oplossen. Of moet ik me wenden tot MEDION?

Dank bij voorbaat.

3 ANTWOORDEN 3
Major_ToM
Mastermind
Bericht 2 van 4
535 Weergaven
Bericht 2 van 4
535 Weergaven

Hej @Huug ,

kun je ons vertellen welke BIOS-versie (bijv. 1.03) bij jou is geïnstalleerd en of je alle actuele Windows-updates hebt geïnstalleerd?

Groetjes

Major ToM

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
Huug
Apprentice
Bericht 3 van 4
527 Weergaven
Bericht 3 van 4
527 Weergaven

Hallo.

@Major_ToM 

Zie hieronder voor Bios. En Windows is up to date.

Op het Duitse forum is hierover een heel " draadje"  gevoerd (scroll down). Ik heb als antwoord daar gekregen dat de geïnstalleerde ventilatoren niet 4 pins zijn en daarom niet aangestuurd kunnen worden. Ik denk dat dit correct is, ben echt wel teleurgesteld hierover. Het continu op volle toeren draaien is onnodig, hinderlijk en kost energie.

Dit soort uitleveringen is benedenmaats, op zijn minst moet Medion dat vermelden bij de technische data. Omdat ik de computer al had "ingericht" , heb ik hem niet teruggestuurd. Maar blijft nog steeds balen, het went niet.

Merci voor het reageren, mocht je goed nieuws hebben, ik zou het fantastisch vinden.

Groet

Huug

Huug_0-1754322730366.jpeg

Opgelost: Erazer Recon E45 MD 35360 - Lufter drehen hochtour... - MEDION Community

Major_ToM
Mastermind
Bericht 4 van 4
505 Weergaven
Bericht 4 van 4
505 Weergaven

Hej @Huug en bedankt voor uw reactie.

We hebben dit onderwerp doorgestuurd naar de fabrikant en misschien komt er binnenkort een aangepaste BIOS-versie beschikbaa.

Groetjes

Major ToM

MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de

Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
3 ANTWOORDEN 3