annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe zet ik het blauwe licht op mijn ERAZER Engineer X10 uit of hoe kan ik de kleur ervan veranderen

5 ANTWOORDEN 5
R3Z4_PR0
New Voice
Bericht 1 van 6
1.627 Weergaven
Bericht 1 van 6
1.627 Weergaven

Hoe zet ik het blauwe licht op mijn ERAZER Engineer X10 uit of hoe kan ik de kleur ervan veranderen

Hallo, Ik heb een ERAZER Engineer X10 en ik wil het blauwe licht van de ventilatoren veranderen naar een andere kleur of helemaal uit zetten. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Ook wil ik de medion control center downloaden weet iemand ook hoe je dat doet.

5 ANTWOORDEN 5
Fishtown
Superuser
Bericht 2 van 6
1.610 Weergaven
Bericht 2 van 6
1.610 Weergaven

Hallo @R3Z4_PR0 en welkom
Hoe weet je dat er een Medion controle centrum is voor deze computer?
uw Engineer x10 met de MD35246 staat vermeld als "InWin 301 X31-H 2xBLUE FAN GLAS" in de database. dus ik neem niet aan dat je de kleur van de LED-fans kunt veranderen. hoewel het bord er een connector voor heeft. Waar zijn de ventilatoren op het bord aangesloten?
Vaarwel Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
R3Z4_PR0
New Voice
Bericht 3 van 6
1.602 Weergaven
Bericht 3 van 6
1.602 Weergaven

De ventilatoren is volgensmij aangesloten aan fan 2 of 3. Ik heb aan chatgpt gevraagd of op mijn pc de medion control center kan downloaden hij zei van wel maar blijkbaar dus niet.

R3Z4_PR0
New Voice
Bericht 4 van 6
1.598 Weergaven
Bericht 4 van 6
1.598 Weergaven

Ik weet wel dat de ventilatoren zijn aangesloten aan de fan input naast de RAM kaarten

Fishtown
Superuser
Bericht 5 van 6
1.595 Weergaven
Bericht 5 van 6
1.595 Weergaven

Hi @R3Z4_PR0 

als de ventilatoren op SYS_FAN2 zijn aangesloten en geen extra kabel naar D_LED hebben, werkt dit zeker niet.

B660M.png

doei Fishtown

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alles was man lange genug, konsequent mit System durchführt, führt zwangsläufig zum Erfolg.
R3Z4_PR0
New Voice
Bericht 6 van 6
1.571 Weergaven
Bericht 6 van 6
1.571 Weergaven

Kan ik ook niet de ventilatoren laten vervangen door ARGB ventilatoren?  Of us er niet een kabel voor de LED lichten die ik moet veranderen van blauwe led naar wit/ rode led lichten?

5 ANTWOORDEN 5