abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Card reader Dectel usb 2.0 type CS620 wordt niet herkend

5 ANTWORTEN 5
Carine-Go
New Voice
Nachricht 1 von 6
2.328 Aufrufe
Nachricht 1 von 6
2.328 Aufrufe

Card reader Dectel usb 2.0 type CS620 wordt niet herkend

Bij deze nieuwe computer Medion Erazer gaming X87029 wordt mijn card reader niet herkend. Dectel usb 2.0 type CS620.

In apparaatbeheer staat hij niet en ook niet bij overig apparaten. Bij windows services staat de herkenning op automatisch.

Verder kan ik online ook geen juiste drivers vinden maar ik dacht dat bij windows 10 dat niet moest. Iemand een idee? alvast bedankt.

5 ANTWORTEN 5
Snelleschildpad
Moderator
Nachricht 2 von 6
2.323 Aufrufe
Nachricht 2 von 6
2.323 Aufrufe

Hi @Carine-Go 

 

Volgens mij staat deze software op je PC zelf al onder de map 😧 Recovery en supmap 06. Cardreader

Deze kun je installeren op de PC en wanneer dit is gebeurd zal deze ook weer in het Apparaat beheer tegen komen. 

 

Groet

 

Snelle, 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Carine-Go
New Voice
Nachricht 3 von 6
2.307 Aufrufe
Nachricht 3 von 6
2.307 Aufrufe

Onder recover staat: drivers, recover en tools. Onder driver staat 06 Realtek Lan maar nergens vind ik iets van Card reader. Heeft het misschien een andere verwijzing?

Alvast bedankt voor uw tijd en antwoord . misschien heeft u nog ideeën?

 

Snelleschildpad
Moderator
Nachricht 4 von 6
2.298 Aufrufe
Nachricht 4 von 6
2.298 Aufrufe

Heyho @Carine-Go,

 

Het kan inderdaad een andere benaming hebben die ik zo niet weet jammer genoeg. 

Wellicht kun je deze mappen even doornemen om te kijken of je het zo terug kunt vinden 

Anders kun je ook altijd even bellen met het service team van Medion. 

 

Groet, 

 

Snelle. 



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Carine-Go
New Voice
Nachricht 5 von 6
2.274 Aufrufe
Nachricht 5 von 6
2.274 Aufrufe

bedankt voor uw antwoord

 

Carine-Go
New Voice
Nachricht 6 von 6
2.273 Aufrufe
Nachricht 6 von 6
2.273 Aufrufe

mijn conclusie is dat een oude kaartlezer zoals mijn externe harde schijf usb 1 niet wordt herkend.

 

5 ANTWORTEN 5