annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hotswap wisselslede

2 ANTWOORDEN 2
jojo52
Apprentice
Bericht 1 van 3
1.291 Weergaven
Bericht 1 van 3
1.291 Weergaven

hotswap wisselslede

ik heb een nieuwe Erazer p10 aangeschaft met hotswap , nu blijkt dat als je een extra wisselslede wilt kopen , dat dit artikel niet verkocht word ! Ik ben de mening aangedaan dat een hotswap bedoeld is om harde schijven makkelijk te kunnen wisselen . Hoe kan het nou dat als je een nieuwe PC koopt , er geen essentiële onderdelen verkrijgbaar zijn ,kwalijke zaak , maar weet iemand een oplossing ?

ik heb al een wisselslede opgestuurd gekregen maar die past niet en is weer retour gegaan ( msn20064988 ) 

De PC is een Erazer P10 (MSN 10023547  MD 34733DE)

2 ANTWOORDEN 2
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 3
1.279 Weergaven
Bericht 2 van 3
1.279 Weergaven

Hallo @jojo52 

 

Medion verkoopt complete systemen.
Bij een reparatie kan een HSB gerepareerd worden.
Wellicht is het onderdeel niet meer op voorraad. Eventueel kunt u contact opnemen met Medion om dit uit te laten zoeken voor u.
Misschien dat deze hievoor nog iets kunnen betekenen aangaande de HSB.
 
greets.
 
Snelle


Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
jojo52
Apprentice
Bericht 3 van 3
1.267 Weergaven
Bericht 3 van 3
1.267 Weergaven

dank voor uw antwoord , ik heb al een aantal keren contact met medion gehad, de klantenservice is echter kort van stof en komt niet met oplossingen. Betreft een nieuw of andere hotswap systeem , tja , ik zou daar mee kunnen leven als dat zou passen ,juist daar twijfel ik aan  omdat bij mij de hotswap verticaal staat ,anders dan bij mijn vorige pc waar de hotswap horizontaal was gemonteerd.

 

mvg John

2 ANTWOORDEN 2