annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast lopende pc

5 ANTWOORDEN 5
HGJM
Trainee
Bericht 1 van 6
1.725 Weergaven
Bericht 1 van 6
1.725 Weergaven

Vast lopende pc

Mijn nieuwe pc blijft constant hangen, service app blijft hangen op geheugen test, wat te doen

5 ANTWOORDEN 5
Snelleschildpad
Moderator
Bericht 2 van 6
1.718 Weergaven
Bericht 2 van 6
1.718 Weergaven

Hallo @HGJM 

 

Ik weet niet precies om welke PC het gaat maar heb je al geprobeerd om het toestel eens terug te zetten naar een vorig hestelpunt?

of gestart in de veilige modus om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet?

 

Mocht bovenstaande niet helpen dan kun je de drastische oplossing altijd proberen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen natuurlijk.

 

Groet

Snelle



Beloon helpende antwoorden met Kudos en markeer het beste antwoord/de beste oplossing met als oplossing accepteren.


Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
WZwijger
Tutor
Bericht 3 van 6
1.691 Weergaven
Bericht 3 van 6
1.691 Weergaven

Je PC blijft hangen bij de geheugentest.

Ik neem aan dat je het werkgeheugen bedoelt?

Uit was je zegt begrijp ik dat het om een nieuwe PC gaat.

 

Tijdens het vervoer kunnen geheugenmodules loskomen of een beetje loskomen (raakt net wel/raakt niet niet)..... De modules eruit halen en opnieuw plaatsen is denk ik in dit geval het proberen waard, daarna de geheugentest opnieuw doorlopen.

 

Probleem opgelost => dan was dat de oplossing.

 

Probleem niet opgelost => Neem in geheugen module eruit en doe de controle, doe dit ook met de andere module => vastloper => een van de modules ik kapot, geen vastloper. Doe dan het volgende.

 

Doe dit vervolgens ook met de sloten waarin het geheugen is geplaatst. Wanneer stap 1 geen uitsluitsel gaf. Dus probeer eerst het eerste slot met een geheugenmodule, dan slot 2 en als er een derde en vierde slot zijn dan die ook.

 

Het is een uitzoekerij maar de enige mogelijkheid bij geheugenproblemen.

 

Durf je dit niet aan en weet je zeker dat het werkgeheugen om de een of andere reden niet goed functioneert => binnen 30 dagen: dan de PC retourneren en een regeling treffen (je hebt altijd recht om binnen 30 dagen een product te retourneren zonder opgave van reden, de zogenaamde bedenktijd).

 

Na 30 dagen => computer laten omruilen dan wel aanbieden voor garantie.

 

Het is een teleurstelling wanneer dit een nieuw systeem betreft, maar blijven aanmodderen met een PC die voortdurend vastloopt door iets wat kapot is, wil je natuurlijk ook niet.

 

Succes met de oplossing.

 

Groeten,

WZwijger.

HGJM
Trainee
Bericht 4 van 6
1.687 Weergaven
Bericht 4 van 6
1.687 Weergaven

hij blijft traag , alles gaat hakkelig, er vervelend en teleurstelling, graag het geld terug en het apparaat op laten halen.

WZwijger
Tutor
Bericht 5 van 6
1.683 Weergaven
Bericht 5 van 6
1.683 Weergaven

Beste @HGJM ,

 

Even voor de duidelijkheid.

Ik ben net zoals jij een bezoeker op dit forum.

Ik ben geen medewerker van Medion of heb op de één of andere manier contact met het bedrijf.

Graag help ik mensen online op weg, die een vraag hebben over hun computer.

Zo hoop ik dat anderen mij ook willen helpen, wanneer ik een vraag heb.

Wat ik je aangeef in mijn bericht zijn de opties die je nu naar mijn idee hebt.

Wanneer je besluit je nieuwe computer te retourneren zul je met Medion via de mail of telefonisch via hun helpdesk contact moeten opnemen.

 

Ik wens je verder veel succes met het oplossen van jouw probleem.

 

Met vriendelijke groet,

WZwijger.

HGJM
Trainee
Bericht 6 van 6
1.681 Weergaven
Bericht 6 van 6
1.681 Weergaven

Dit alles heb ik reeds gedaan tot aan febrieksinstelling opstarten met F11 zonder bestand behoud, dus alles.

5 ANTWOORDEN 5