abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 

Schermresolutie van videokaart AMD Radeon™ RX 460 in de PC P5360 E (MD 8881) lijkt slechts Full HD

GELÖST
2 ANTWORTEN 2
Walvis
Beginner
Nachricht 1 von 3
2.582 Aufrufe
Nachricht 1 von 3
2.582 Aufrufe

Schermresolutie van videokaart AMD Radeon™ RX 460 in de PC P5360 E (MD 8881) lijkt slechts Full HD

Ik gebruik momenteel de nagelnieuwe P5360 E met een monitor die full HD(1920x1080) aankan bij 60 Hz. Het is dan ook logisch dat ik bij de instellingen van het beeldscherm geen hogere resolutie kan instellen.  Maar als ik in "geavanceerde instellingen" ga  kijken in het Tabblad "Adapter" en ik klik daar op "Alle modi weergeven". Dan vind ik ook daar geen hogere resolutie. 
Betekent dit dat de grafische kaart in deze Medion PC, de AMD Radeon™ RX 460, geen hogere resolutie aankan ?
Is het dan zinloos een 4K monitor aan te schaffen ? Lijkt mij vreemd voor een PC uit 2016 om geen 4K aan te kunnen.

1 AKZEPTIERTE LÖSUNG

Akzeptierte Lösungen
RS13
Master NL
Nachricht 2 von 3
3.270 Aufrufe
Nachricht 2 von 3
3.270 Aufrufe

Hoi @Walvis

 

Volgens mij geeft "alle modi weergeven" alleen afwijkende resoluties weer die wel binnen de native resolutie van je scherm vallen. 

Via deze link vind je een review van de kaart, daar staan ook benchmarks bij op 4K resoluties, dus de kaart ondersteund het wel. Hoewel voor gamen op die resoluties de kaart toch wel tekort schiet, maar het is dan ook geen high-end gaming kaart :). 

 

Groeten, 

Paul

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

2 ANTWORTEN 2
RS13
Master NL
Nachricht 2 von 3
3.271 Aufrufe
Nachricht 2 von 3
3.271 Aufrufe

Hoi @Walvis

 

Volgens mij geeft "alle modi weergeven" alleen afwijkende resoluties weer die wel binnen de native resolutie van je scherm vallen. 

Via deze link vind je een review van de kaart, daar staan ook benchmarks bij op 4K resoluties, dus de kaart ondersteund het wel. Hoewel voor gamen op die resoluties de kaart toch wel tekort schiet, maar het is dan ook geen high-end gaming kaart :). 

 

Groeten, 

Paul

Walvis
Beginner
Nachricht 3 von 3
2.561 Aufrufe
Nachricht 3 von 3
2.561 Aufrufe

Heel erg bedankt. Ik heb de review gelezen. Nu kan ik met gerust hart een 4K monitor kopen. Het is niet om te gamen. Maar ik zie heel slecht.  Ik kan dan in 4K de lettergrootte zeer groot zetten terwijl alles toch vloeiend blijft(heb ik gelezen als voordeel van 4K). En dan koop een een 40  of 43 inch monitor.

Het is toch wel raar dat op jouw link meer specificaties te lezen zijn dan op de site van de producent AMD zelf.

Groetjes

2 ANTWORTEN 2