annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SSD van het type NVME.

OPGELOST
12 ANTWOORDEN 12
Coenen
Apprentice
Bericht 1 van 13
950 Weergaven
Bericht 1 van 13
950 Weergaven

SSD van het type NVME.

Ik heb een medion computer met een Moederbord: MD34065/2533 moedrbord en wil de SSD schijf vervangen door een van het type NVME. Ondrsteunt het moederbord NVME?

Tags (1)
12 ANTWOORDEN 12
daddle
Superuser
Bericht 11 van 13
233 Weergaven
Bericht 11 van 13
233 Weergaven

@Hetbelangrijkste is dat na hat kloonen bevor je een Reboot doet die originale M2 SSD eruit gehaald word; anders komt Windows in de war.

daddle

Coenen
Apprentice
Bericht 12 van 13
226 Weergaven
Bericht 12 van 13
226 Weergaven

Door jullie hulp is het gelukt en heb ik nu een pijlsnel systeem. Was nog wel een gehannes om die oude schijf in de USB adapter te formatteren maar Ik had er nog een liggen met b+m en toen lukte het wel.

Rest me nog iedereen van harte te bedanken voor de hulp, Zonder jullie hulp was het heel misschien ook wel gelukt maar daar had een behoorlijke tijd overheen gegaan.

Wat kudos zijn weet ik niet maar voor mij verdienen jullie de eeuwige roem.

Nogmaals dank

Groeten

Jan

daddle
Superuser
Bericht 13 van 13
221 Weergaven
Bericht 13 van 13
221 Weergaven

@Coenen 

Dit met de Kudos is vrij eenvoudig. Hat betekent Dank je wel voor jouw hulp, an je moet gewoon onderaan van mijn hulprijke posts (of als het zijn moet ook van anderen 😉) het duim omhoog icon 

aanklikken!

Met het formateren van je oude SATA M2, dit hat je na de tweede Boot ook in de ingebouwde M2 poort kunnen doen als de PC zeker van de  niuewe kloon ssd.geboot ha

Veel plezier groetjes, daddle

12 ANTWOORDEN 12