annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion all in one P4010 D - BIOS batterij leeg?

OPGELOST
5 ANTWOORDEN 5
Anu
Scientist
Bericht 1 van 6
39.688 Weergaven
Bericht 1 van 6
39.688 Weergaven

Medion all in one P4010 D - BIOS batterij leeg?

Hoi, Het is pas net open hier, maar toch wil ik al een poging wagen mijn vraag te stellen 🙂 Ik heb deze medion All in one pc al enkele jaren, en nu heb ik het probleem dat ik de datum en tijd steeds opnieuw moet instellen als de PC opgestart is, ik denk dat de BIOS batterij leeg is, maar hoe moet ik deze vervangen, als dat uberhaupt al mogelijk is (lijkt me toch wel?!?)? Ik heb de 2 klepjes op de achterkant al losgehad maar ik zie niets zitten wat op een batterij lijkt. Groetjes, Anu
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerd Solutions
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 6
43.119 Weergaven
Bericht 2 van 6
43.119 Weergaven

Hoi @Anu, welkom bij de community. Het vervangen van de BIOS batterij is mogelijk maar volgens berichten in andere community´s niet zo eenvoudig. Voorzichtig zijn dat de batterij niet naar binnen valt. Ik ken de P4010 helemaal niet, maar ik heb een filmpje gevonden. Misschien kun je daarmee iets beginnen. https://www.youtube.com/watch?v=JkS6icLPSOk Veel succes en groetjes. Iks-Jott Sorry, maar Nederlands is niet mijn moedertaal.
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Iks-Jott
Superuser
Bericht 2 van 6
43.120 Weergaven
Bericht 2 van 6
43.120 Weergaven

Hoi @Anu, welkom bij de community. Het vervangen van de BIOS batterij is mogelijk maar volgens berichten in andere community´s niet zo eenvoudig. Voorzichtig zijn dat de batterij niet naar binnen valt. Ik ken de P4010 helemaal niet, maar ik heb een filmpje gevonden. Misschien kun je daarmee iets beginnen. https://www.youtube.com/watch?v=JkS6icLPSOk Veel succes en groetjes. Iks-Jott Sorry, maar Nederlands is niet mijn moedertaal.
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Anu
Scientist
Bericht 3 van 6
39.665 Weergaven
Bericht 3 van 6
39.665 Weergaven

Sow, dat is sneller dan verwacht, daar kan ik mee vooruit, heel erg bedankt!!
Iks-Jott
Superuser
Bericht 4 van 6
39.656 Weergaven
Bericht 4 van 6
39.656 Weergaven

Hoi @Anu, dat vind ik erg fijn. Veel plezier nog met de community. Bedankt voor de Kudo en als je dan nog zo vriendelijk bent en in mijn bericht het knopje "als oplossing accepteren" drukt, is het eerste probleem afgewerkt. Groetjes Iks-Jott
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
Anu
Scientist
Bericht 5 van 6
39.648 Weergaven
Bericht 5 van 6
39.648 Weergaven

Already done 🙂 Het is me inmiddels ook gelukt om de batterij te vervangen, met wat gepriegel met een tangetje, en het probleem is opgelost!
Iks-Jott
Superuser
Bericht 6 van 6
39.642 Weergaven
Bericht 6 van 6
39.642 Weergaven

Bedankt voor de feedback. Prima dat ik kon helpen. -:)
____________________________________________________
Auch ein Maulwurfn findet mal ein Huhn!
5 ANTWOORDEN 5