annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PC problemen met internet

5 ANTWOORDEN 5
Sven87
Beginner
Bericht 1 van 6
41.904 Weergaven
Bericht 1 van 6
41.904 Weergaven

PC problemen met internet

Hoi mensen, Ik was vandaag met vrienden aan het skypen als altijd. Ik was tussendoor iets aan het uploaden naar mediefire. (Een bestand van 65mb). Terwijl ik dat aan het doen was zocht ik iets op YouTube. Maar toen knalde mijn internet eruit mijn eerste reactie was cmd>ipconfig /release>ipconfig /renew . Dit hielp niet heel mijn PC werd super traag alleen taakbeheer deed nog zijn werk. Mijn ram zat op ~52%. En CPU op ~21%. In het verleden heb ik hier ook problemen mee gehad sinds ik glasvezel heb. Als ik ga livestreamen op twitch.tv gebeurd precies hetzelfde. Mijn netwerkadapter is een: ASIX usb ethernet controller usb 3.0. Mijn moederbord ondersteunt alleen usb 2.0 . Alvast bedankt!
5 ANTWOORDEN 5
RS13
Master NL
Bericht 2 van 6
41.892 Weergaven
Bericht 2 van 6
41.892 Weergaven

Hoi @Sven87,  hartelijk welkom in onze Community!

 

We hebben de Community onderverdeeld in een aantal onderwerpen, om alles een beetje overzichtelijk te houden.

Aangezien je een vraag stelt over een Pc, heb ik de vrijheid genomen je post even te verplaatsen naar het Computer subforum.

 

Groeten, 

Paul

Sven87
Beginner
Bericht 3 van 6
41.881 Weergaven
Bericht 3 van 6
41.881 Weergaven

Hoi @RS13, Bedankt! Kan een technicus tot mij komen?

Admin Edit:
Persoonlijke gegevens gewist. Houd a.u.b. rekening met de gebruiksvoorwaarden.

RS13
Master NL
Bericht 4 van 6
41.877 Weergaven
Bericht 4 van 6
41.877 Weergaven

Hoi @Sven87

 

houd er rekening mee dat dit een forum is waar gebruikers meningen kunnen delen en elkaar kunnen helpen, dit is geen serviceskanaal. Wanneer je direct technische ondersteuning wenst vanuit Medion, kun je het beste via 1 van de servicekanalen zoals vermeld op de  Contact pagina contact opnemen. 

 

In alle gevallen is het aan te raden om bij vragen ook te vermelden welk systeem je precies hebt, bij voorkeur het MD nummer of het MSN nummer van je toestel. 

 

Groeten, 

Paul

Contessa
Explorer
Bericht 5 van 6
41.867 Weergaven
Bericht 5 van 6
41.867 Weergaven

Hallo @Sven87

Hartelijk welkom en veel plezier in de Community

Groete, Contessa
Sven87
Beginner
Bericht 6 van 6
41.858 Weergaven
Bericht 6 van 6
41.858 Weergaven

Hoi @Contessa, Bedankt!. Dit is erg aardig van je. Groeten, Sven
5 ANTWOORDEN 5