annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion P46002 Start niet op

1 ANTWOORD 1
Huib_N
Newcomer
Bericht 1 van 2
644 Weergaven
Bericht 1 van 2
644 Weergaven

Medion P46002 Start niet op

Dag allen,

 

Ik heb hier een Medion P46002 staan welke ik nog altijd zo nu en dan gebruik. Vanmiddag de PC zonder problemen gebruikt, daarna op normale wijze afgesloten. Zo'n 2 uur later probeer ik de PC weer op te starten en deze gaat vanaf dat moment niet meer aan. Stopcontact werkt, alle tips op de website opgevolgd maar geen resultaat. Kabel vervangen door een gelijk exemplaar wat ik hier had liggen, ook dat is het probleem niet. 

Omdat er helemaal geen respons komt denk ik al snel aan de stroomvoorziening/voeding als het probleem. Wat denken jullie hiervan? En als dit het zou zijn, kan ik deze zelf vervangen en met welk product?

Alvast bedankt voor alle hulp! Er staan een aantal projecten op de PC waar ik graag mee verder wil/die ik graag zou afronden 🙂 

1 ANTWOORD 1
EastClintwood
Moderator
Bericht 2 van 2
619 Weergaven
Bericht 2 van 2
619 Weergaven

Hallo @Huib_N, en welkom bij de community.

 

Test eerst of de PC weer opstart na het volgen van deze stappen.
1. Sluit de PC af.
2. Als uw machine een hoofdschakelaar heeft, zet deze dan op 0 of OFF.
3. verwijder alle verbindingskabels
Houd vervolgens de aan/uit-knop ongeveer 15 seconden ingedrukt om de reststroom van alle elektronische componenten in het product te ontladen.
4. Als uw product geen aan/uit-knop heeft, wacht dan 5 minuten.
Sluit alleen het nodige aan, zet de hoofdschakelaar op 1 of ON en start uw product opnieuw op.

Het zou de voedingseenheid kunnen zijn, maar er zijn ook andere redenen.
Neem contact op met Service dienst als ik u niet kon helpen.

 

Groeten,
EastClintwood


MEDION. LÄUFT BEI MIR.
• Web: www.medion.de • Community: community.medion.com • Facebook: MEDIONDeutschland • Instagram: @medion.de


Bitte belohne hilfreiche Antworten mit Kudos und markiere die beste Antwort/Lösung mit Als Lösung akzeptieren.
1 ANTWOORD 1