cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Medion Akoya P2228D

SOLVED
4 REPLIES 4
malik
New Voice
Message 1 of 5
3,146 Views
Message 1 of 5
3,146 Views

Medion Akoya P2228D

Hello,

 

Ik heb GTX 1050 TI thuis liggen en nog een 8GB Ram van 2400 MHZ, en ik wil vragen of het mogelijk is om deze P2228D te upgraden, ik heb zelf thuis anti statische bandje. dus veilig aan de slag is geen probleem, en wil namelijk voeding ook vervangen zodat 1050 TI wel aan kan, ik wil vragen of deze allemaal mogelijk zijn?

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Anu
Scientist
Message 3 of 5
3,921 Views
Message 3 of 5
3,921 Views

Hoi @malik

 

Volgens mij moet het inderdaad gewoon mogelijk zijn om de 750TI te vervangen voor de 1050Ti, zijn allebei UEFI-geschikte kaarten met een PCI-e aansluiting. Het enige wat inderdaad een issue zou kunnen zijn is de voeding, maar aangezien je die ook gaat vervangen moet dat ook geen probleem opleveren. 

Of de standaard voeding een 6 pins stroomaansluiting heeft voor de grafische kaart, durf ik zo niet te zeggen, daarvoor zou je de kast even moeten openen. Maar als je de voeding toch gaat vervangen maakt het toch niet uit of de standaard voeding deze aansluiting heeft of niet? 

 

Groetjes, 

Anu

View solution in original post

4 REPLIES 4
malik
New Voice
Message 2 of 5
3,145 Views
Message 2 of 5
3,145 Views

en trouwens, ik wil ook nog vragen of de standard voeding een 6+2 pin videokaart kabel heeft, zodat ik wel 1050 TI kan aanschaffen 😄

Anu
Scientist
Message 3 of 5
3,922 Views
Message 3 of 5
3,922 Views

Hoi @malik

 

Volgens mij moet het inderdaad gewoon mogelijk zijn om de 750TI te vervangen voor de 1050Ti, zijn allebei UEFI-geschikte kaarten met een PCI-e aansluiting. Het enige wat inderdaad een issue zou kunnen zijn is de voeding, maar aangezien je die ook gaat vervangen moet dat ook geen probleem opleveren. 

Of de standaard voeding een 6 pins stroomaansluiting heeft voor de grafische kaart, durf ik zo niet te zeggen, daarvoor zou je de kast even moeten openen. Maar als je de voeding toch gaat vervangen maakt het toch niet uit of de standaard voeding deze aansluiting heeft of niet? 

 

Groetjes, 

Anu

malik
New Voice
Message 4 of 5
3,132 Views
Message 4 of 5
3,132 Views

jaah als Medion Akoya p2228d 750 ti en i3-3160 enzo heeft, dan schat ik dat deze pc voeding van minimaal 300 watt heeft, dat is dus genoeg voor 1050 TI, als standard voeding 6+2 pin kabel heeft dan hoef ik de moeite niet te nemen om nieuwe voeding te vervangen, dat ik dus waarom ik vraag :D, maar ik weet er voldoende van,

 

Dank u wel Anu

Anu
Scientist
Message 5 of 5
3,085 Views
Message 5 of 5
3,085 Views

Graag gedaan, succes met upgraden 🙂

4 REPLIES 4