annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion Akoya P2150 D MD(8331) inbouwen 1TB ssd PCIe NVMe 3.0 x4

OPGELOST
3 ANTWOORDEN 3
Animo11
Beginner
Bericht 1 van 4
1.622 Weergaven
Bericht 1 van 4
1.622 Weergaven

Medion Akoya P2150 D MD(8331) inbouwen 1TB ssd PCIe NVMe 3.0 x4

Hallo,

 

Ik probeer sinds dit weekend een 1TB M2 SSD nvme werkend te krijgen helaas nog niet gelukt.

 

Weet iemand of het mogelijk is om twee M2 ssd op het moederbord B250H4-EM(AMI) aan te sluiten?

 

Ik heb de ssd even aan de praat gekregen maar bij herstart na bestandsoverdracht zwart scherm en nu start de pc enkel op als ik de extra

ssd eruit haal.

 

De pc is origineel geleverd met een sata 240GB Longsys m2 en zou normaal nog over een extra NVME m2 slot beschikken volgens de info die ik heb gevonden.

 

Heb zowat alle opties die er zijn doorlopen,bios instellingen veranderd, alle sata connecties los moederbord. SSD wordt nu totaal niet meer herkend.

 

Ik weet dat de Duitse versies geleverd zijn met een intel p600 nvme 240gb en de Nederlandse met een sata Longsys 240gb. Ik heb ook gezocht naar een manual 

van dit moederbord helaas zonder succes.

 

Aangezien ik ten einde raad ben,is alle hulp welkom dus als er hier iemand is die dezelfde problemen heeft overwonnen of me kan helpen, hoor ik dat graag!

 

 

 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerd Solutions
daddle
Superuser
Bericht 2 van 4
1.612 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.612 Weergaven

@Animo11 

 

Dit id de derde thread and post with this theme.  Jij hebt in de duitse, de engelse an ook in de nederlandse forum dezelfde vraag gesteld. Dan zou je aub ook  in deze mededelen, dat het probleem ogpgelost is. Het is gewoon je M.2  PCIe SSD is dysfunctional.

 

Bye, daddle

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Animo11
Beginner
Bericht 4 van 4
1.604 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.604 Weergaven

SSD bleek stuk te zijn en dit topic mag dan ook afgesloten worden.

 

Bedankt voor de hulp!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
daddle
Superuser
Bericht 2 van 4
1.613 Weergaven
Bericht 2 van 4
1.613 Weergaven

@Animo11 

 

Dit id de derde thread and post with this theme.  Jij hebt in de duitse, de engelse an ook in de nederlandse forum dezelfde vraag gesteld. Dan zou je aub ook  in deze mededelen, dat het probleem ogpgelost is. Het is gewoon je M.2  PCIe SSD is dysfunctional.

 

Bye, daddle

daddle
Superuser
Bericht 3 van 4
1.604 Weergaven
Bericht 3 van 4
1.604 Weergaven

@Animo11 

 

Thanks!

Animo11
Beginner
Bericht 4 van 4
1.605 Weergaven
Bericht 4 van 4
1.605 Weergaven

SSD bleek stuk te zijn en dit topic mag dan ook afgesloten worden.

 

Bedankt voor de hulp!

3 ANTWOORDEN 3